//
کدخبر: ۸۶۱۸۶ //

برندهای گردشگری کرمانشاه معرفی می‌شوند/ هرشهرستان یک برند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال برندهای گردشگری استان را معرفی خواهیم کرد.

برندهای گردشگری کرمانشاه معرفی می‌شوند/ هرشهرستان یک برند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا مرادی بیستونی  به نقش مهم برندسازی در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: برندسازی باعث توسعه گردشگری و ایجاد یک تصویر ذهنی از مقصد و نوع خدمات آن در ذهن گردشگر می شود.

وی با بیان اینکه شهرها می توانند با معرفی یک برند خود را جهانی کنند، ادامه داد: باتوجه به اینکه استان کرمانشاه دارای پتانسیل های بسیاری درحوزه گردشگری است، می توانیم برندهای مختلفی را برای آن معرفی کنیم.

معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته ای برای شناسایی و بررسی ظرفیت های گردشگری استان که می توانند تبدیل به برند شوند، تشکیل داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در این کمیته برای هرشهرستان یک برند گردشگری و در بحث انواع غذاها و شیرینی های محلی نیز برندهایی را برای استان  معرفی خواهیم کرد.

مرادی بیستونی همچنین با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه از سال 95 با بکارگیری مشاورینی مطالعات توسعه شهر کرمانشاه که ازجمله آیتم‌های آن معرفی یک برند برای شهر است را در دستور کار قرار داده، افزود: شهریور سال گذشته شهرداری اعلام کرد درن ظر دارد گل "نیلوفر ایرانی" که دارای صبغه تاریخی در این استان است را به عنوان برند کرمانشاه معرفی کند.

وی اضافه کرد: در آخرین مذاکراتی که با مسئولین شهرداری داشته ایم قول معرفی رسمی برند کرمانشاه را در سال 97 داده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان