//
کدخبر: ۷۸۵۰ //
یک هنرمند مطرح کرد؛

انتقاد از نبود پلاتو تئاتر در استان کردستان

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کردستان از نبود حتی یک پلاتو تئاتر در استان کردستان انتقاد کرد و خواستار حمایت مسئولان برای ایجاد پلاتو در استان شد.

انتقاد از نبود پلاتو تئاتر در استان کردستان

به گزارش فرتاک نیوز، منطقه کردستان، شهرام میرزایی کردستانی، شامگاه چهارشنبه(20 بهمن) در مراسم افتتاح مجهزترین استودیو چند منظوره صدا و تصویر در پردیس سینما بهمن سنندج، ‌اظهار کرد: در استان کردستان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری را در زمینه فرهنگی و هنری داریم که اگر مسئولان این ظرفیت‌ها را شناسایی و بر روی آنها سرمایه گذاری کنند موجب رشد و تعالی خواهد شد.

وی افزود: استان کردستان دارای مفاخر برجسته‌ای در عرصه نویسندگی، نمایش، موسیقی، نقاشی و ... است که در سطح جهانی مطرح هستند.

این هنرمند حوزه نمایش استان کردستان با تاکید بر اینکه خدمت فرهنگی و هنری در استان کردستان بزرگترین خدمت است؛ از نبود حتی یک پلاتو تئاتر در استان کردستان انتقاد کرد و خواستار حمایت مسئولان برای ایجاد پلاتو در استان شد.

عبید رستمی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: در سفر چندماه پیش وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کردستان، قول احداث پنج پلاتو تئاتر در استان کردستان داده شد که انتظار داریم این مسئله اجرایی شود.

رئیس انجمن سینما جوان استان کردستان هم اظهار کرد: زمانی که استان کردستان به نام یک استان فرهنگی مزین شده است، باید اعتبار فرهنگی ویژه‌ای هم داشته باشد.

سالم صلواتی با اشاره به اینکه استان کردستان ظرفیت تولید 2 فیلم برای جشنواره فجر را دارد، خواستار حمایت مسئولان برای تولید فیلم‌هایی فاخر جهت شرکت در جشنواره فجر سال آینده شد.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان