//
کدخبر: ۶۳۶۵۴ //

۴۸ هزار دانش آموز استان کرمانشاه "سفیر سلامت" می‌شوند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال 48 هزار دانش‌آموز این استان سفیر سلامت می‌شوند.

48 هزار دانش آموز استان کرمانشاه "سفیر سلامت" می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

سلمان محمدی با اشاره به آغاز اجرای طرح سفیران سلامت همزمان با آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: در قالب این طرح تمامی دانش آموزان و خانواده های آنها در جریان پیام های سلامت قرار خواهند گرفت.

 

محمدی با بیان اینکه طرح سفیران سلامت با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه نسبت به موضوعات مرتبط با سلامت اجرا می‌شود، اظهار کرد: دانش آموزانی که سفیر سلامت می‌شوند، پس از دریافت پیام‌های سلامت باید این پیام‌ها را به دیگر دانش آموزان انتقال دهند.

 

محمدی با اشاره به اینکه ابتدا پیام‌های سلامت به معلمان آموزش داده می‌شود، گفت: سفیران سلامت پس از دریافت پیام های سلامت، برنامه‌های مرتبط با سلامت جامعه و دانش‌آموزان را به دیگر دانش آموزان اطلاع داده که با انتقال این پیام‌ها از سوی دانش آموزان به خانواده‌هایشان، تمامی دانش آموزان و خانواده‌های آنها در جریان موضوعات مرتبط با سلامت قرار می گیرند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: سفیران سلامت پیام‌های مرتبط با سلامت جسمی و روحی با موضوعات مختلف ورزشی و تغذیه‌ای و... را متناسب با پایه تحصیلی خود دریافت و به دیگر هم کلاس های خود منتقل می‌کنند.

 

محمدی با بیان اینکه امسال 15 درصد دانش آموزان هر مدرسه ای سفیر سلامت خواهند شد، گفت: امسال 48 هزار دانش آموز استان سفیر سلامت می‌شوند.

 

وی  گفت: اجرای طرح سفیران سلامت همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهر ماه آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

 

محمدی با بیان اینکه سال گذشته 10 درصد دانش‌آموزان استان کرمانشاه در تمامی مقطع تحصیلی سفیر سلامت بودند، اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته حدود 32 هزار نفر از دانش آموزان استان سفیر سلامت بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان