//
کدخبر: ۵۷۱۶۸ //

برپایی ۶۵ موکب در استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از برپایی 65 موکب در استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین خبر داد.

برپایی 65 موکب در استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمدحسین ضیغمیان ، با بیان اینکه تاکنون برای برپایی 42 موکب بین راهی در استان کرمانشاه در فاصله بین شهرستان کنگاور تا مرز خسروی برنامه‌ریزی شده، افزود: همچنین 23 موکب برای اسکان و پذیرایی از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی در شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه  ادامه داد: همچنین برای برپایی یازده موکب اسکان و پذیرایی توسط کرمانشاهی ها در فاصله بین نجف تا کربلا درکشور عراق در ایام اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است.

 

ضیغمیان با اشاره به اینکه برخی از موکب ها فقط در مسیر رفت و برخی نیز فقط در مسیر برگشت فعالیت خواهند داشت، گفت: برخی از موکب ها تنها از زوار عتبات عالیات پذیرایی  کرده و برخی دیگر علاوه بر کار پذیرایی برای اسکان زوار نیز برنامه ریزی کرده اند.

 

ضیغمیان گفت: موکب ها از 10 روز قبل از اربعین تا پنج روز پس از آن آماده خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات خواهند بود.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم به دو صورت نقدی و غیرنقدی می‌توانند نذورات خود را برای خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات تحویل دهند، گفت: مردم می توانند نذورات خود را به شماره حساب0110363184000 و شماره کارت 6037991899626131 بانک ملی به نام مشارکت های مردمی اربعین واریز کنند.

 

ضیغمیان با اشاره به برپایی سه مرکز در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان واقع در بالاتر از سه راه 22 بهمن، سه راه مسکن و میدان آزادی شهر کرمانشاه برای جمع آوری نذورات مردم، گفت: چای، قند، روغن، برنج، شکر و دیگر اقلام فاسد نشدنی بیشترین نیازهای موکب‌ها هستند.

 

وی اضافه کرد: پتو، لیوان یکبار مصرف و... از دیگر اقلام مورد نیاز موکب ها برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات در اربعین هستند.

 

وی سپس با اشاره به اینکه  درخواست های متقاضیان برپایی موکب در صورتی که محل تعیین شده از سوی آنها مشکل امنیتی یا ترافیکی نداشته باشد تایید خواهد شد، از متقاضیان برپایی موکب خواست تا حتما برای  شناسنامه دار کردن موکب های خود به ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان