//
کدخبر: ۵۴۹۴ //

حقوق نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری بجنورد یکسان‌سازی می‌شود

موضوع هماهنگی حقوق کارکنان قراردادی و شرکتی شهرداری مرکز استان خراسان شمالی در جلسه امشب شورای اسلامی شهر بجنورد مطرح و پیگیری شد.

حقوق نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری بجنورد یکسان‌سازی می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز،یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای شرکتی پنج ماه حقوق معوق دارند اما حقوق نیروهای قراردادی و ستادی (افرادی که به‌طور مستقیم دررسیدن به اهداف سازمان مؤثرند و در بخش مدیریتی هستند) حقوق خود را به‌موقع دریافت می‌کنند.

محمدحسن شادمهر تصریح کرد: اگر یک یا دو ماه حقوق نیروهای قراردادی که اعضای شورای شهر نیز جزو آنان هستند را نپردازد و به پرداخت حقوق کارکنان شرکتی به‌خصوص پسماند و اتوبوس‌رانی مبادرت بورزد، این موضوع به یک تعادل نسبی می‌رسد.

شادمهر اظهار داشت: با انجام این کار در آستانه عید نوروز نیز از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز دراین‌باره گفت: با آقای شهردار دراین‌باره نامه‌نگاری انجام دادیم و به او ابلاغ کردیم که تفاوتی میان نیروهای شرکتی و قراردادی قائل نشوند.

حسین پیلتن تصریح کرد: به شهردار پیشنهاد دادیم که اضافه‌کاری‌ها را برای مدتی معوق و حقوق عقب‌افتاده نیروهای شرکتی را پرداخت کنند.

یکی دیگر از اعضای شورا شهر نیز در این جلسه گفت: یک نوع ماهی به نام زرد پر که در شیرین دره زیست می‌کند، تنها در دو یا سه منطقه کشور وجود دارد. اکنون‌که فصل تخم‌ریزی این ماهی است، شاهد صید غیرقانونی آن هستیم و متأسفانه زیست این ماهی درخطر است.

سیده صبری سیدی افزود: لازم است با محیط‌زیست و آب منطقه‌ای نامه‌نگاری کنیم تا به این موضوع رسیدگی شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان