//
کدخبر: ۵۳۷۶۶ //
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

هیئات مذهبی یزد در برگزاری تجمع ۱۳ محرم همکاری کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خواستار همکاری ویژه هیئات مذهبی در برپایی تجمع بزرگ هیئت‌های عزاداری یزد در روز ۱۳ محرم در تکیه امیرچخماق شد.

هیئات مذهبی یزد در برگزاری تجمع ۱۳ محرم همکاری کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در جلسه برنامه ریزی تجمع هیئات مذهبی استان یزد در روز ۱۳ محرم با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در مورد این گردهمایی بزرگ اظهار داشت: رسانه ها باید در این زمینه نقش مهم و اثرگذار خود را ایفا کرده و به برگزاری باشکوه این گردهمایی کمک کنند.

 

وی همچنین بر لزوم حمایت دستگاه‌های نظارتی بر برپایی مردمی این مراسم تاکید کرد و افزود: هیئات مذهبی استان یزد سال گذشته مشارکت خوبی در این برنامه داشتند و امیدواریم امسال این برنامه باشکوه‌تر از قبل برگزار شود.

 

حسینی کوهستانی بیان کرد: اجتماع عزاداران حسینی در روز ۱۳ محرم در تکیه امیرچقماق نماد اتحاد و وحدت هیئات مذهبی و پیروان اهل بیت (ع) است.

 

وی بر ضرورت استمرار این حرکت پرشورمردمی تاکید کرد کرد و خواستار همراهی و همکاری همه هیئات مذهبی استان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم مردمی برگزار شدن این تجمع عظیم تاکید و افزود: دستگاه‌های مرتبط با برگزاری این مراسم کمال همکاری را با دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن را داشته باشند.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: تجمع هیئات مذهبی استان در ۱۳ محرم نمونه‌ای کامل از وحدت و همدلی بین هیئت‌های مذهبی استان است.

 

سیدعلی فقیه‌زاده، لازمه برگزاری پرشور این مراسم را حضور هیئات در این مراسم دانست و افزود: می‌توان با پیگیری‌های لازم این مراسم را از شبکه‌های سراسری پخش کرد.

 

محبی رئیس سازمان بسیج مداحان استان نیز در این جلسه گفت: اجتماع ۱۳ محرم مردم یزد که از شور عظیمی برخوردار است، پیامی به همراه دارد که در قالب عنوان «یزد، حسینیه ایران» نمود پیدا می‌کند.

 

سید حسن حسینی، مسئول دبیرخانه «یزد حسینیه ایران» نیز در این جلسه گفت: سال گذشته با همکاری هیئات استان مراسم خوبی برگزار و سعی شد از همه سلیقه ها و گرایش‌ها در برگزاری باشکوه این مراسم استفاده شود.

 

وی با تقدیر از هیئات استان در برگزاری این مراسم در سال گذشته افزود: به دنبال آن هستیم تا در کنار این تجمع بزرگ، رویدادهای فرهنگی مختلفی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان