//
کدخبر: ۵۲۲۰ //
حجت الاسلام رحمانی خبر داد؛

تشکیل قرارگاه فرهنگی در حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری از تشکیل قرارگاه فرهنگی در حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این قرارگاه فرهنگی به صورت استانی و در راستای ساماندهی طلاب خواهر و استفاده از ظرفیت آنها در راستای کارهای فرهنگی و دینی در استان است.


تشکیل قرارگاه فرهنگی در حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست شورای همکاری حوزه های علمیه خواهران با نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان، اظهار کرد: به یقین برگزاری چنین نشستهای مشترکی ضروری و نقش مهمی در بصیرت افزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که در مرکز بین مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با نماینده ولی فقیه در سپاه در راستای تعامل دوسویه و همکاری دوجانبه بین این دو مجموعه دینی و انقلابی صورت گرفته است، گفت: بهتر است در این نشستها که قرار است به صورت ماهانه برگزار شود، تعهدات دو طرف به صورت عملی مورد بررسی و به مرحله اجرا درآید.

حجت الاسلام رحمانی تدوین برنامه جامع راهبردی برای اجرای فعالیتهای دوسویه این تفاهم نامه را ضروری بیان کرد و ادامه داد: به نظر می رسد یکی از تعهدات دو طرفه که باید مورد بررسی جدی قرار گیرد، تحقیق میدانی در رابطه با خانواده های شهدا و ایثارگران استان به ویژه طلاب شهیده است.

وی با اشاره به اینکه در استان چهارمحال و بختیاری تنها یک طلبه شهیده به نام فاطمه اسدی وجود دارد، ابراز کرد: باید برنامه ریزی جامعی برای معرفی این طلبه شهیده و بزرگداشت یاد و خاطره ایشان صورت گیرد.

حجت الاسلام رحمانی از تشکیل قرارگاه فرهنگی در حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این قرارگاه فرهنگی به صورت استانی و در جهت ساماندهی طلاب خواهر و استفاده از ظرفیت آنها در راستای کارهای فرهنگی و دینی در استان است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود حلقه های صالحین بسیج در مدارس علمیه خواهران استان، افزود: باید کارگروهی مشترک برای حلقه های صالحین بسیج و قرارگاه فرهنگی مستقر در حوزه های علمیه خواهران تشکیل و خرورجی آن برنامه ریزی مشترک برای استفاده از برنامه های تربیتی، اخلاقی و بصیرتی با حضور همگانی طلاب مدارس باشد.

این مقام مسؤول در ادامه تشکیل بسیج اساتید حوزه های علمیه خواهران این استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید تشکیلات این بحث به صورت جدی از سوی سپاه بررسی و هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی منسجم آن اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان