//
کدخبر: ۴۶۰۳۱۶ //
فرماندارهلیلان:

اولویت اصلی برگزاری انتخابات در۸تیرماه می باشد

فرماندار شهرستان هلیلان: اولویت نخست ما برگزاری انتخابات تیرماه با مشارکت حداکثری مردم است و مقدمات اجرای این رویداد مهم فراهم است.

اولویت اصلی برگزاری انتخابات در۸تیرماه می باشد

به گزارش فرتاک نیوز،کورش عیوضی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور روسای کلیه ادارات، نهادهای نظامی و انتظامی  شهرستان با محوریت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ضمن تسلیت مجدد شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد بیان داشت : این سانحه یک مصیبت بزرگ برای نظام و کشور بود که لطمات آن جبران‌ناپذیر است اما به لطف پروردگار سکان هدایت این کشور در دستان توانمند رهبر فرزانه انقلاب است که خداروشکر هیچ خللی در اداره کشور بوجود نیامده و قطعا در آینده نیز نخواهد آمد.

وی در ادامه جلسه با تسلیت پیشاپیش به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت : روسای ادارات و شهرداری و دهیاران با سیاهپوش کردن فضای اداری  و شهر و روستاها خودرا مهیای اجرای مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد کنند.

عیوضی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری پرداخت و گفت : اولویت نخست ما باید برگزاری انتخابات با شکوه ، با حضور حداکثری مردم باشد ونه فقط با حضور حداکثری بلکه امنیت و سلامت انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد:از ۱۰ خرداد ماه که سین برنامه‌های انتخاباتی ابلاغ می‌شود همه ما باید خودمان را مهیای برگزاری انتخابات پیش رو کنیم والبته جا دارد از عوامل برگزاری انتخابات اسفند سال گذشته نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم که یک انتخابات پرشور در سطح شهرستان برگزار شد و ما توانستیم رتبه نخست  مشارکت حداکثری در سطح کشور را داشته باشیم.

فرماندار هلیلان با تاکید بر بالا بودن اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری  در تیرماه امسال ادامه داد:توقع ما اینست که این مشارکت بالا در انتخابات پیش رو تکرار شود و از همه مردم ولایتمدار هلیلان می خواهیم همچون ادوار گذشته انتخابات با مشارکت چشمگیر خود تعهد و علاقه‌مندی خود را به امام راحل،رهبری معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان سخنان خود خواستار تعامل بیش از پیش مدیران شهرستان با مدیران کل استانی جهت پیشبرد امور و جذب اعتبارات شد و افزود : مدیران بایستی از حالت روزمرگی خارج شوند و تعامل خودشان را با مدیران کل افزایش دهند تا بتوانند اعتبارات بیشتری جذب نمایند .

در ادامه جلسه هر کدام از روسای ادارات ضمن بیان نکنه نظرات خود گزارشی از اقداماتی که در سال گذشته انجام داده بودند را ارائه کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان