//
کدخبر: ۴۳۲۵۸۳ //

جلسه هم اندیشی و هماهنگی هیات های اجرایی،بازرسی و نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درچرداول

جلسه هم اندیشی و هماهنگی هیات های اجرایی،بازرسی و نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چرداول در روز چهارشنبه با حضور حسنی معاون سیاسی استاندار وفرماندار شهرستان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و هماهنگی هیات های اجرایی،بازرسی و نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درچرداول

به گزارش فرتاک نیوز؛ فرماندار چرداول پس از ارایه گزارش روسای هیتهای اجرایی،نظارت وبازرسی ستاد انتخابات ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده گفت: از لحاظ آمادگی نرم افزاری، سخت افزاری و نیروی انسانی مجموعه ستاد انتخابات چرداول در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با برنامه ریزی انجام شده، انتخاباتی قانونمند و پرشور و رقابتی در این شهرستان خواهیم داشت.

محمدی رییس حوزه انتخابیه چرداول در ادامه خاطر نشان کرد: جلسات کمیته ها با درصد تحقق بالای مصوبات انجام و هرگونه مسائل امنیتی، پشتیبانی و نیروی انسانی را با پیش بینی درست د بر اساس اطلاعات انتخابات  رصد تا بتوانیم در روز اخذ رای و پس از ان انتخاباتی بدون مشکل و حاشیه را داشته باشیم.
 محمدی دراین نشست  به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تکلیف برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: آمادگی کامل برای همکاری، همراهی و مشارکت با اعضای هیات اجرایی،بازرسی و نظارت بر انتخابات را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات را داریم.
وی امیدآفرینی و اعتمادسازی بین مردم را از مهمترین عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و با تاکید بر انجام وظایف محوله مسئولین در این راستا، افزود: امید است با هم افزایی هیئت های اجرایی فرمانداری و هیئت نظارت وبازرسی، شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای ، بتوانیم دشمنان نظام و انقلاب را در تحقق نقشه‌های شوم خود ناامید کنیم.
فرماندار چرداول افزود: اقتدار نظام اسلامی با حضور با شکوه مردم و برگزاری سالم انتخابات تقویت میشود و موجبات ناامیدی دشمنان خواهد شد  که در این راستا نظارت صحیح و موثر در کلیه مراحل انتخابات برمبنای قانون نیز انجام گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان