//
کدخبر: ۴۵۷۲۶۱ //

دستگیری خریدار احشام با ارائه رسیدهای جعلی بانکی

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی که با ارائه رسید جعلی بانکی اقدام به خرید احشام دریکی شهرستان‌های استان کرده بود، خبر داد .

دستگیری خریدار احشام با ارائه رسیدهای جعلی بانکی

سرهنگ علی عباسی کسانی  اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به ماموران انتظامی سنقروکلیایی مبنی بر اینکه در بازار احشام این شهرستان مشغول فروش احشام بوده که شخصی با مراجعه به وی و نمایش رسید بانکی 2 رأس گوسفند از وی دریافت کرده اما پس از ساعتی متوجه شده است پولی به‌حسابش واریز نشده و مورد کلاه‌برداری قرارگرفته‌ است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص گردید که فرد کلاه‌بردار با ایجاد یک رسید جعلی توسط برنامه‌های موبایلی و با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت احشام، بازار را ترک ‌کرده است.

سرهنگ کسانی ادامه داد: مأموران پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه ردپای مجرم شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه در مرکز استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد و در بازجویی ها به کلاه‌برداری اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه در پایان گفت: فروشندگان طعمه‌های مناسبی برای کلاه‌برداری با رسید جعلی هستند لذا اگر قصد فروش کالایی را دارند تا زمان دریافت پیامک واریز وجه از سرشماره اصلی بانک عامل و مطابقت با میزان موجودی حساب خود، از ارائه کالا به خریدار خودداری کرده و مواظب شگرد کلاه‌برداری با ساخت رسیدهای اینترنتی جعلی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان