//
کدخبر: ۴۴۶۹۶۲ //
داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه:

با نیت کمک به کرمانشاه و رفع موانع و مشکلات پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام

"مریم میوه‌چی" داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه گفت:با نیت کمک به کرمانشاه و رفع موانع و مشکلات پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

با نیت کمک به کرمانشاه و رفع موانع و مشکلات پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

"مریم میوه‌چی" فارغ‌‌التحصیل دکترای توسعه مدیریت کشاورزی، مشاور در امور تعاون و بانوان و مسئول امور ورزش بانوان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: اصالتا کرمانشاهیم و از اینکه تعداد کرمانشاهیان حاضر در کابینه دولت کم است احساس خوبی ندارم.

وی افزود: کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های متعدد است اما با وجود تلاش برخی از مدیران در دوره‌های مختلف استفاده از این ظرفیت‌ها مغفول مانده که باید به آن توجه شود.

میوه‌چی تصریح کرد: با نیت کمک به کرمانشاه و رفع موانع و مشکلات مردم این استان پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام و در حال حاضر عضو هیچ جناحی نیستم.

این داوطلب حضور در انتخابات مجلس اضافه کرد: با وجودی‌که سابقه مدیریتی در دوران خدمت ۲۰ ساله‌ام دارم اما به گفته کسانی که به عنوان ارباب رجوع به بنده مراجعه کرده‌اند هرگز وابستگی به میز مدیریت نداشته‌ام و سعی کرده‌ام کار و مطالبات مردم را به نحو احسن انجام دهم.

وی شعار ورودش به عرصه انتخابات را  "مطالبه‌گری و تحول" عنوان کرد و گفت: قصد دارم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کرمانشاه که طی سال‌ها مغفول مانده و به دلیل عدم مطالبه‌گری و برنامه‌ریزی، انجام نگرفته است استفاده نمایم و کرمانشاه را به جایگاه واقعی خودش برسانم.

میوه‌چی گفت: گاهی آدم‌های ناشناخته آنقدر توانمند هستند که بتوان از حضورشان استفاده کرد شاید یکی از دلایل مأیوس شدن مردم از حضور در انتخابات آدم‌های تکراری باشد که کاری برای مردم انجام نداده‌اند با معرفی داوطلبان توانمند در انتخابات، می‌توانیم مردم را امیدوار کنیم و سطح مشارکت را بالا ببریم.

وی در پایان خرید رای را توهین به سطح علم، سواد و تجربه داوطلبان حضور در انتخابات دانست و گفت: داوطلبانی که اقدام به خرید رای می‌کنند سطح معلومات و دانش خود را زیر سوال می‌برند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان