//
کدخبر: ۴۳۷۰۲۳ //
نامه مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه در پی حرمت‌شکنی‌ ایام فاطمیه در قصرشیرین؛

با عوامل حرمت‌شکنی‌ ایام فاطمیه برخورد شود

مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه در پی حرمت‌شکنی‌ ایام فاطمیه در قصرشیرین طی نامه‌ای به استاندار کرمانشاه خواستار برخورد با عوامل این برنامه حرمت‌شکنانه و همچنین عذرخواهی فرماندار شد.

با عوامل حرمت‌شکنی‌ ایام فاطمیه برخورد شود
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی حرمت‌شکنی‌ ایام فاطمیه(س) با عنوان جشنواره لیمو در قصرشیرین و حضور فرماندار در این برنامه، مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه طی نامه‌ای به استاندار کرمانشاه خواستار برخورد با عوامل این برنامه حرمت شکنانه و همچنین عذرخواهی فرماندار شد.

متن نامه مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه به شرح زیر است:

استاندار محترم و انقلابی کرمانشاه، جناب دکتر صحرایی؛

سلام علیکم

قصر شیرین دروازه کربلا و نجف است و ایام بین دو روایت شهادت حضرت فاطمه(س) هم ایام حزن اهل بیت(ع) است.

اما بناگاه در مورخه ۱۷ آذر ۱۴۰۲، به بهانه یک آیین سنتی و با نام جشنواره لیمو، و با حضور فرماندار قصرشیرین، مراسم رقص و پایکوبی غیرمتناسب با ایام حزن صورت گرفته است. حال پس از اطلاع و جریحه‌دار شدن احساسات امت انقلابی، نه تنها عذرخواهی و توبیخی صورت نمی‌گیرد بلکه با انواع و اقسام توجیهات، این تقصیر را تقلیل می‌دهند.

لذا بدینوسیله از شما استاندار ولایی و مادح اهل بیت(ع)، انتظار اکید میرود که نسبت به تذکر و توبیخ عوامل این هتک حرمت و عذرخواهی رسمی فرماندار قصرشیرین در فضای عمومی اقدام لازم را معمول فرمایید.

بدیهی است اعتبار حسینی که برای مرز خسروی در ایام اربعین امسال به واسطه میزبانی زوار اربعین و با پیگیری درخشان حضرتعالی صورت گرفت، نمی بایست براحتی با حرمت‌شکنی‌های اینچنینی در منظر مردم شریف ایران اسلامی از دست برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان