//
کدخبر: ۴۳۶۱۹۰ //
استاندار کرمانشاه:

ترکیب شورای شهر کرمانشاه کارگشایی لازم برای رفع مشکلات را ندارد

استاندار کرمانشاه گفت: ترکیب اعضای شورای شهر کارگشایی لازم برای حل مشکلات شهر کرمانشاه را ندارند

ترکیب شورای شهر کرمانشاه کارگشایی لازم برای رفع مشکلات را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز(۱۵ آذرماه) برگزار شد با اشاره به موضوع عدم تشکیل جلسات شورای شهر کرمانشاه و لوایحی که بر زمین مانده است اظهار کرد:طی جلسات متعددی که با اعضای شورای شهر کرمانشاه به صورت انفرادی و‌ گروهی داشته‌ام بر رضای خدا و رضای مردم تاکید کرده‌‌ام و آنچه روشن و علنی است به دلیل مسائل موجود در شورای شهر خدمت به مردم مختل شده است.

-9223372036854775808_-212236
وی مطرح شدن حدود ۲۶ لایحه در شورای شهر را خواسته به حق مردم و شهرداری دانست و افزود: ترکیبی از اعضای شورای شهر که دور هم جمع شده‌اند کارگشایی لازم برای شهر کرمانشاه را ندارند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم توقع دارند شورای شهر کارگشایی کند اما اینگونه نبوده است و در حال حاضر نیز اسناد و درخواست‌هایی وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز انحلال شورا تلقی شود.
صحرایی افزود: وضعیت شورای شهر کرمانشاه قابل قبول نیست و خدمتگزاری به مردم با کاستی همراه است و فضای نارضایتی مردم را فراهم آورده است.
وی خاطر‌نشان کرد: بر اساس قانون و فارغ از هرگونه سلیقه‌ای عمل کردن خواسته به حق مردم را بر اساس تکلیف دنبال خواهم کرد و در این زمینه نیز با اعضای شورای شهر اتمام حجت کرده‌ام.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان