//
کدخبر: ۴۳۶۱۸۷ //

متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه/ماجرا چه بود؟

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو جاعل اسناد دولتی و کشف مقدار زیادی لوازم جعل و اسکناس‌های جعلی در کرمانشاه خبر داد.

متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه/ماجرا چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمد رستمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر اینکه 2 نفر به صورت گسترده در شهر کرمانشاه اقدام به جعل انواع اسناد دولتی و اسکناس می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت این دو فرد شده و پس از اطمینان از حضور آن ها در منزل با هماهنگی مقام قضائی نسبت به ورود و بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این بازرسی چهار دستگاه چاپگر، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه کیس کامپیوتر، 42 قطعه انواع شناسنامه، کارت ملی، کارت شناسایی، گذرنامه و مدرک تحصیلی جعلی، 11 قطعه چک جعلی بانکی، 2 دستگاه تست اسکناس، یک رول نخ اسکناس، 40 قطعه ژلاتین مهر با انواع نقوش، 10 برگ لیبل کارت های الکترونیکی، 20 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی و یک قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی کشف شد.

رستمی گفت: همچنین با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی دو قبضه سلاح شکاری، 392 عدد فشنگ و یک رشته دستبند فلزی نیز از محل سکونت جاعلان اسناد دولتی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری هر دو فرد جاعل، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان