//
کدخبر: ۳۴۸۰۰۶ //
ذوالقدری خبر داد؛

شناسایی و انهدام شبکه ۱۹ نفره جعل اسناد هویتی و مسافرتی

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان اطلاعات انتظامی کشور از شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل امهار دولتی و اسناد هویتی و مسافرتی خبر داد.

شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل اسناد هویتی و مسافرتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور اعلام کرد با تلاش مستمر، هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس مهاجرت و گذرنامه این سازمان، یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین شبکه‌های حرفه‌ای جعل اسناد هویتی و مسافرتی و امهار دولتی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان اطلاعات انتظامی کشور در توضیح این مطلب عنوان کرد: این شبکه 19 نفره که متشکل از 4 نفر سر شبکه و 15 نفر سایر اعضای آن بودند و برخی اتباع خارجی نیز در آن حضور داشتند به صورت گسترده در بیش از 6 استان کشور فعالیت غیرقانونی خود را دنبال می‌کردند با ترفندها و شگردهای خاص و همچنین غصب عناوین دولتی و نظامی و … با همکاری برخی آژانس‌های مسافرتی متخلف و همچنین درج آگهی در سایت‌های معروف، اقدام به جذب افراد و اخذ مبالغ هنگفت از آنان و سپس ارائه مدارک جعلی به آنان می‌نمودند.

وی افزود: اکثر اعضای این شبکه گسترده در سطح کشور و رابطان آنها شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان مقادیر قابل توجهی امکانات و تجهیزات فنی، امهار ، اسناد، گذرنامه و … کشف و ضبط و تعداد دو واحد آژانس گردشگری و یک واحد صنفی ساخت امهار جعلی با هماهنگی قضائی پلمب شد و در ادامه، تحقیقات از متهمان برای شناسایی سایر عوامل ادامه دارد.

در ادامه سردار ذوالقدری با تاکید بر برخورد قاطع با مجرمان و متخلفان در فضای حقیقی و مجازی، از مردم درخواست کرد چنانچه اخبار و اطلاعاتی از اقدامات متخلفانه و مجرمانه افراد یا برخی گروه‌ها دارند با شماره 110 پلیس تماس حاصل یا به یگان‌های سازمان اطلاعات در سراسر کشور مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان