//
کدخبر: ۴۳۳۹۱۳ //
معاون اجرایی رئیس جمهور:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در کشور نیازمند ۹هزار همت اعتبار است/ منطق خدمت‌رسانی تکمیل خدمات ارائه شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر به استان کرمانشاه گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در کشور نیازمند ۹هزار همت اعتبار است.

  تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در کشور نیازمند ۹هزار همت اعتبار است/ منطق خدمت‌رسانی تکمیل خدمات ارائه شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه امروز (دوم آذرماه) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمانشاه، عضو هیات رئیس مجلس، نمایندگان قصرشیرین و سنقر در مجلس، معاونان استانداری و جمعی از مدیران کل و مسئولان استان در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در این جلسه‌ شد اظهار داشت: آنچه که در  استان کرمانشاه می‌بینیم نشانگر انجام کارهای فراوان در حوزه‌های مختلف است که اتفاقات خوبی را رقم زده است اما کارهای انجام نشده نیز، در این استان فراوان است که باید با اولویت انجام شود.

وی افزود: کمبودها و نارسایی‌ها در استان کرمانشاه از گذشته‌های دور تا‌کنون انباشه شده و کار را سخت کرده‌ است که نیازمند انجام کار و تحول در این زمینه است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تعهدات عمرانی دور اول سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان را ۱۸ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ هفت هزار میلیارد تومان تامین شده است که هرچند باتوجه به نیازها و کاستی‌ها در استان مشکلات حل نشده اما نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری در تامین اعتبار دارد.

منصوری با تاکید بر تکمیل صد‌درصدی طرح‌های توسعه‌ای در استان و تمرکز بر چند پروژه مهم، اشاره‌ای به اصلاح راه‌آهن کرمانشاه داشت و گفت: ضرورت دارد بعضی از پروژه‌‌های نیمه کاره و پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند به صورت جدی پیگیری و اصلاح شوند چون منطق خدمت‌رسانی تکمیل خدمات ارائه شده است.

وی اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه کاره در کشور را ۹هزار همت  عنوان کرد و گفت: این در حالی است که اعتبار تملک دارایی ما در کشور ۳۰۰ میلیارد است و بر این اساس تا ۳۰ سال دیگر پروژه نیمه‌کاره در کشور داریم.

وی احداث راه‌آهن مسیر کرمانشاه_خسروی را  را پروژه‌ای اقتصادی دانست که می‌تواند محور توسعه استان باشد و گفت: به دلیل محدودیت منابع بودجه تامین اعتبار برای این پروژه امکانپذیر نخواهد بود اما از محل مجوز خاص وزارت راه این کار را پیش خواهیم برد و پیگیر تامین اعتبار اجرای این پروژه در کرمانشاه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: در دور دوم سفر آیت‌الله رئیسی به کرمانشاه اجرا، تکمیل و پیگیری پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای استان و مصوبات سفر دور اول پیگیری خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطر‌نشان کرد: منابع، ظرفیت‌ها و توان بالایی در کشور وجود دارد ولی گاهی اوقات  به دلیل عدم پیگیری اجرا نمی‌شود و در این زمینه سرلوحه تمامی کارهای ما در استان و کشور باید پیگیری باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان