//
کدخبر: ۴۳۱۹۹۸ //

پروژه ۲۵۰ واحدی مسکن ملی جوانرود بهار ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت:پروژه ۲۵۰ واحدی مسکن ملی جوانرود بهار ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه ۲۵۰ واحدی مسکن ملی جوانرود بهار ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه با همراهی مسئولین استانی در دوازدهمین سفر شهرستانی خود از پروژه ۲۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن جوانرود بازدید کرد.

شمس‌الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت این پروژه در زمینی به مساحت یکهزارو ۳۰۰ مترمربع در یازده بلوک شامل ۹ بلوک ۶ طبقه و پیلوت و دو بلوک پنج طبقه و پیلوت از سه ماه قبل آغاز شده است.

وی تعداد واحدها در هر طبقه را  چهار واحد ۸۶ متری دارای دو اتاق خواب عنوان کرد و افزود: در این پروژه ۱۴۸ پارکینگ مسقف و ۱۰۲ پارکینگ روباز و ۲۵۰ انباری جانمایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان پیشرفت فیزیکی این طرح را ۹ درصد عنوان کرد و بیان داشت: در صورت تامین سهم آورده متقاضیان در بهار ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد.

8c3873f6-f708-4b4a-9721-a69a5cf00016

 در ادامه رامین الماسی مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان نیز با اشاره به اینکه در سطح کشور پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ملاک پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن است گفت: استان کرمانشاه از این موضوع مستثنی شده است و تاکنون نیز ۱۵۰۰ متقاضی مسکن ملی از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی همچنین تعداد متقاضیان تایید شده در سامانه ملی مسکن شهرستان جوانرود را ۲۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: در کنار این طرح زمین ۲۸ هکتاری دیگری نیز برای احداث  ۱۵۰۰ واحد دو طبقه در نظر گرفته شده است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان