//
کدخبر: ۴۲۵۴۰۷ //
دادستان کرمانشاه خبرداد؛

اختصاص چند شعبه ویژه در کرمانشاه برای رسیدگی به جرائم خشن

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از اختصاص چند شعبه ویژه در محاکم کیفری کرمانشاه برای رسیدگی به جرائم خشن خبر داد و گفت: برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را با جدیت در دستور کار داریم.

اختصاص چند شعبه ویژه در کرمانشاه برای رسیدگی به جرائم خشن
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا کریمی ، امروز(۱۰ مهر) در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت با جرائم همیشه در اولویت کاری دستگاه قضایی قرار داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی نیت و هدفی جز ایجاد امنیت پایدار برای مردم ندارد، گفت: انجام این کار از وظایف ما بوده و مردم نیز انتظار دارند این امنیت در سطحی مطلوب برقرار و فضای شهر و جامعه برای مجرمان ناامن باشد.

کریمی گفت: خوشبختانه امروز با اهتمامی که هم در دستگاه قضائی و هم در نزد مجموعه انتظامی وجود دارد، خوشبختانه امنیت کرمانشاه در سطح قابل قبولی است و ان شاءالله بهتر نیز خواهد شد.

دادستان کرمانشاه گفت: در راستای برخورد با جرائم خشن و افراد ناامن کننده فضای عمومی جامعه، شعب ویژه ای در محاکم کیفری اختصاص پیدا کرده و به جرم این افراد در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

وی در عین حال از تلاش های پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و مقابله با مجرمان قدردانی کرد و گفت: بدون شک امروز پلیس را می توانیم پرچمدار امنیت بخشی در جامعه بدانیم.

مدعی العموم استان در پایان ضمن اعلام حمایت قاطعانه دستگاه قضائی از اقدامات امنیت آفرین پلیس، گفت: امروز کرمانشاه به برکت حضور فرماندهی مدبر مانند سردار حاجیان امنیت خوبی دارد و ان شاءالله ارتقاء نیز خواهد یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان