//
کدخبر: ۴۲۰۵۸۸ //
در ۵ ماهه اول سال‌جاری انجام گرفت؛

اختصاص ۱۰۴ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه از اختصاص مبلغ ۱۰۴ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد این استان در ۵ ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

 اختصاص ۱۰۴ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد وطن دوست معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت مسکن استیجاری و عدم توانایی مالی نیازمندان به جهت تهیه منزلی مناسب، با پیگیری صورت گرفته به لطف خداوند سبحان موفق به تأمین بخش عمده‌ای از ودیعه‌های مسکن این عزیزان شدیم.
وی با بیان اهمیت این موضوع افزود: در ۵ ماهه ابتدای سال جاری ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار به مددجویان عزیز بابت تأمین هزینه ودیعه مسکن اختصاص داده شد که با حسن تدبیر و تلاش کارشناسان این نهاد مقدس در سریع ترین زمان ممکن به این عزیزان پرداخت شد.
وی در ادامه بیان کرد: کارشناسان مربوطه طی بررسی لازم و تشکیل بانک اطلاعات وضعیت مسکن مددجویی با اطلاع رسانی به موقع به این عزیزان، زمینه تسهیل سازی هر چه بیشتر روند پرداخت این کمک هزینه را فراهم نموده و در قالب وام قرض الحسنه با مدت تقسیط مناسب به واجدین شرایط اعطا شد.
وطن دوست تصریح کرد: پرداخت ودیعه یکی از خدمات این نهاد مقدس در بسته حمایتی مسکن مددجویی بوده و با لطف خدای سبحان از ابتدای سال تا کنون در بخش های زیادی از قبیل خرید، تعمی، ساخت و سایر الزامات تهیه مسکن برای نیازمندان فعالیت های قابل تأملی صورت گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان