//
کدخبر: ۱۵۸۹۰۶ //

اختصاص پنج میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به مدد جویان کمیته کرمانشاه

پنج میلیارد و 360 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه ازسوی کمیته استان کرمانشاه به مدد جویان پرداخت گردید.

اختصاص پنج میلیارد و 360 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به مدد جویان کمیته کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه کیومرث رحمتی پور گفت: این نهاد به منظور حمایت از ازدواج جوانان نیازمند نسبت به پرداخت پنج میلیارد و 360 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه اقدام کرده است.

وی اشاره کرد: این کمک هزینه به دو هزار و 749 مدد جوی تحت حمایت ،پرداخت شده که  933 نفر از این افراد را نیازمندان ساکن مناطق محروم تشکیل داده است.

رحمتی پور اظهار داشت: چهار میلیارد و 348 میلیون تومان از مجموع هزینه پرداختی از محل ردیف اعتباری دولت،بیش از 978 میلیون تومان از محل منابع غیر دولتی شامل:صدقه و زکات و بیش از 18 میلیون تومان ازسوی مراکز خیریه پرداخت شده است.

 رحمتی پور درباره کمک های پرداختی از سوی حامیان طرح اکرام نیز افزود: این حامیان چهار میلیون و 300 هزار تومان به صورت نقدی و 12 میلیون تومان نیز غیر نقدی کمک رسانی کرده اند.

معاونت حمایت وسلامت کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: مجموع کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده به مدد جویان و نیازمندان ساکن در مناطق محروم یک میلیارد و 965 میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: 130 نیازمند و مددجوی تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم استان در صف انتظار برای دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه می باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان