//
کدخبر: ۳۴۸۹۳۳ //

افزایش ۲۰ درصدی کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از افزایش 20 درصدی کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در فروردین ماه 1401 خبر داد و گفت: براین اساس کمک معیشت ماهانه خانوارهای تحت حمایت حداقل 420 هزار تومان و حداکثر یک میلیون و 320 هزار تومان خواهد بود.

افزایش 20 درصدی کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه 1401 کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت این نهاد از افزایش 20 درصدی برخوردار بوده است.

ترکمانه با بیان اینکه این افزایش در طول سالجاری برای تمامی خانوارهای تحت حمایت این نهاد اعمال خواهد شد، افزود: در سال 1400 حداقل کمک معیشت پرداختی به خانوارهای یک نفره 350 هزار تومان بوده و حداکثر مستمری نیز به خانوارهای پنج نفره و بیشتر به میزان یک میلیون و 100 هزار تومان پرداخت شده است.

وی به میزان کمک معیشت دریافتی خانوارهای مددجو با اعمال 20 درصد افزایش در سال 1401 نیز اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون کمک معیشت خانوارهای یک نفره 420 هزار تومان، دو نفره 600 هزار تومان، سه نفره 840 هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و 80 هزار تومان و پنج نفره و بالاتر یک میلیون و 320 هزار تومان است.

پیمان ترکمانه تاکید کرد: کمک معیشت ماهانه تنها بخشی از خدمات کمیته امداد به شمار می رود که در کنار سایر خدمات حمایتی همچون کمک به تامین هزینه های درمانی، مسکن، تحصیل، ازدواج و ... در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار می گیرد.

شایان ذکر است، به گفته مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خانوارهای تحت حمایت این نهاد همچون سایر مردم در کنار دریافت مستمری کمیته امداد از یارانه نقدی و کمک معیشت دولت نیز بهره مند می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان