//
کدخبر: ۴۱۲۰۹۸ //

کشف ۱۶کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 16 کیلوگرم تریاک طی 24 ساعت گذشته در شهر کرمانشاه خبر داد.

کشف 16کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "سمین فلاحی" اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 24 ساعت گذشته در راستای برخورد با عاملین تهیه و توزیع  مواد مخدر موفق به کشف 16کیلو گرم ماده مخدر تریاک شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران این پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند ، که پس از هماهنگی قضایی ، در بازرسی از منزل مسکونی وی 10 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : همچنین طی عملیاتی جداگانه یک دستگاه کامیون که قصد انتقال ماده مخدر از یکی از استان های جنوبی به شهر کرمانشاه را داشت شناسایی و در ورودی شهر متوقف شد.
این مقام انتظامی ادامه داد : در بازرسی از کامیون مذکور ،  6 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورتی ماهرانه جاساز شده بود کشف شد.
وی اظهار داشت : در این رابطه در مجموع 16 کلوگرم تریاک کشف ، یکدستگاه کامیون توقیف و 2 نفر دستگیر ؛ که پس از تشکیل پرونده جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ فلاحی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس ، افزود: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاقچیان ، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع رسانی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان