//
کدخبر: ۴۱۰۶۱۹ //

اهداء ۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان و ۱۰۰۰ قلم لوازم زندگی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

آئین اهداء ۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان و ۱۰۰۰ قلم لوازم زندگی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه در روز عید سعید غدیر در سراسر استان انجام شد.

اهداء ۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان و ۱۰۰۰ قلم لوازم زندگی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: این برنامه همزمان با ایام با سعادت دهه ولایت و امامت با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در خانواده های تحت پوشش این نهاد و تامین بخشی از نیازهای ضروری این عزیزان برگزار شد.
وی با بیان اهمیت این اقدام تاکید کرد: این نهاد مقدس تلاش می کند با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از کمک‌های خیرین و با حفظ کرامت مددجویان، ضمن تلاش در جهت رفع موانع ازدواج آسان، به آغاز زندگی مشترک جوانان کمک کند.
وی در ادامه گفت: جهیزیه تدارک شده برای این عزیزان، شامل ۵ قلم کالای یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشوئی، تلویزیون و اجاق گاز است که بهای تمام شده آن به قیمت کارخانه ۳۰ میلیون تومان است و به صورت رایگان به نوعروسان تحت پوشش تقدیم می گردد.
ترکمانه افزود: علاوه بر توزیع جهیزیه، ۱۰۰۰ قلم لوازم خانگی دیگر هم شامل یخچال، کولر آبی و لباسشویی به همین مناسبت به خانواده های عزیز تحت حمایت در روز عید سعید غدیر تقدیم شد.
وی با اشاره به اهمیت کمک به توسعه امر ازدواج جوانان اضافه کرد: در حال حاضر هیچ یک از نوعروسان عزیز تحت پوشش،در انتظار دریافت جهیزیه نیستند به محض ارائه عقدنامه، از این خدمت بهرمند می شوند.
ترکمانه در پایان افزود: کمک‌های به موقع خیرین سخاوتمند استان و حمایت دولت محترم، سبب شده تا بتوانیم این خدمات ارزشمند را با افتخار به مددجویان عزیز تقدیم کنیم که لازم است از محبت همه خیرین بزرگوار استان بدینوسیله قدردانی نمایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان