//
کدخبر: ۳۹۰۴۴۹ //
مدیر‌کل کمیته‌امداد استان کرمانشاه:

۴۰۰ خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد تا پایان سال ۱۴۰۲ خانه‌دار می‌شوند

مدیر‌کل کمیته‌امداد استان کرمانشاه گفت: ۴۰۰ خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان تا پایان سال ۱۴۰۲ خانه‌دار می‌شوند.

 ۴۰۰ خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد   تا پایان سال ۱۴۰۲ خانه‌دار می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان کرمانشاه در گفتگویی با فرتاک نیوز اظهار کرد:‌در ۱۱ماهه سال‌جاری از تعداد ۱۷۰ واحد مسکونی روستایی که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود به مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد واگذار شود ۱۳۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل داده شده و ۴۰ واحد باقیمانده نیز، تا پایان اریبهشت‌ماه ۱۴۰۲ واگذار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تاکیدات ریاست جمهور و رئیس کمیته امداد کشور مبنی بر ساخت مسکن نیازمندان، تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی خانوارهای روستایی تحت حمایت کمیته امداد خانه‌دار می‌شوند و بر این اساس در استان کرمانشاه نیز ۴۰۰ خانوار روستایی مشمول ضوابط امداد، از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

 مدیر کل کمیته‌امداد استان با اشاره به واجد شرایط بودن ۶۰۰۰ خانوار شهری تحت حمایت کمیته امداد استان برای استفاده از تسهیلات ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن نیز گفت: در این طرح مددجویان کمیته‌امداد نیز مانند عامه مردم از تسهیلات دریافتی دولت بهره‌مند خواهند شد.

 ترکمانه در ادامه اشاره‌ای هم به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در استان داشت و گفت:‌از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۱۰‌هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به مبلغ ۸۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بند "ب" تبصره ۱۶و بند "الف" تبصره ۱۸ و منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی(ره)به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

 وی عمده اعتبارات تخصیصی به این نهاد را از طریق منابع بانکی بند "ب" تبصره ۱۶، با مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: به لطف و یاری خداوند و همراهی شبکه بانکی استان تاکنون مبلغ ۷۹۶ میلیارد تومان از این مبلغ به متقاضیان پرداخت گردیده است.

ترکمانه همچنین گفت: در سال‌جاری جشن خودکفایی و توانمندسازی ۱۵۰۰ خانوار تحت حمایت امداد انجام گرفت و این خانوارها از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان