//
کدخبر: ۴۰۳۲۴۶ //

دستگیری قاتل جوان ۱۹ ساله در هشترود

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری عامل قتل جوان 19 ساله در صحنه جرم توسط ماموران آگاهی و کلانتری 11 خبر داد.

دستگیری قاتل جوان 19 ساله در هشترود
به گزارش فرتاک نیوز،

کلام الله ابراهیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر هشترود، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۱۹ ساله در اثر ضربه چاقو به دلیل شدت جراحات فوت کرده و با اشاره به کشف آلات قتاله (یک قبضه چاقو و یک دستگاه شوکر برقی) استفاده شده در قتل از متهم، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

 ابراهیمی با بیان اینکه مزاحمت در فضای مجازی و کلیشه ای کردن و ادامه دادن باعث بروز حادثه و قتل شده است ،گفت: با حضور به موقع ماموران آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و به بزه انمتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران بجای استفاده از خشونت و شیوه های غیرقانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان