//
کدخبر: ۴۰۰۰۵۶ //
با حضور سردار رادان؛

سردار "مهدی حاجیان" به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی پیشین و جدید استان کرمانشاه با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

  سردار "مهدی حاجیان" به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مهدی‌حاجیان در این مراسم امنیت را بستر‌ساز توسعه دانست و گفت: توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نیازمند امنیت است و وظیفه استقرار امنیت و ایجاد نظم نیز بر عهده نیروی انتظامی و نظامی است.
وی افزود: در کنار سایر همکارانم در نیروی انتظامی به مردم قول می‌دهیم آسایش خود را فدای آرامش مردم نماییم و با مخلان نظم و امنیت، سارقین و اراذل و اوباش در چارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: عملکرد ما با ارزیابی مردم مشخص خواهد شد و با مشارکت مردمی و با نگاه به اینکه امنیت محصول چند بعدی است حرکت خواهیم کرد.
وی در پایان پلیس را ضامن اجرای قوانین و از آن مردم، برای مردم و تکیه‌گاه‌ مردم عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانم در این سمت با همراهی همکاران و مردم این استان نقش بسزایی در حفظ امنیت و ایجاد نظم داشته باشم.

IMG_20230510_140539_887


در ادامه این مراسم سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان نیز گفت: در طی دوران مسئولیتم در استان کرمانشاه پلیس با بحران‌های مختلفی روبرو شد و توانست همه آنها را با افتخار پشت سر بگذارد و برگ زرینی از خدمات نیروی انتظامی را به تصویر بکشد.
وی از جمله بحران‌های پشت سر نهاده شده طی دوران خدمتش در استان کرمانشاه رافتنه سالهای ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: در این دوران خدعه‌های دشمنان بر علیه نظام و انقلاب محقق نشد و با آگاهی‌بخشی و کار کارشناسی خط خائنین از غافلین جدا گردید و در نهایت خائنین به محکمه عدالت سپرده شدند.
وی حماسه اربعین را نیز یکی دیگر از توفیقات پلیس در استان عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی استان در کنار سایر نهادهای دولتی خدمات شایسته‌ای به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) ارائه داد که برگ زرین دیگری برای این سازمان رقم خورد.

IMG_20230510_140558_169


سردار جاویدان همچنین به نقش محوری استان کرمانشاه در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بالغ بر ۶۵ درصد زائرین عتبات عالیات که از مرز مهران به سمت کشور عراق حرکت می‌کنند نیز از شهرستان کنگاور تا حمیل در استان کرمانشاه عبور می‌نمایند افتخار حفظ امنیت آنها با پلیس بوده است.
وی در پایان استان کرمانشاه را استانی با تنوع قومی و مذهبی بالا عنوان کرد و گفت: استکبار همواره سعی داشته برادری و وحدت را در این استان سلب نماید که به برکت رهبری و نمایندگان ایشان در استان و تعامل و همکاری دستگاه‌ها امنیتی و بصیرت مردم توطئه‌های آنها خنثی شده است.گفتنی است در پایان این مراسم با حضور سردار رادان از خدمات سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان کرمانشاه تقدیر و سردار مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان معرفی شد.

IMG_20230510_140649_011


خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان