//
کدخبر: ۳۸۷۱۹۹ //

آغاز رزمایش ویژه پلیس برای برخورد با سارقین ومالخران در استان کرمانشاه

رزمایش ویژه پلیس برای مبارزه با سارقین و مالخران با ۱۲۰ گشت خودرویی و ۹۰ گشت موتوری در کرمانشاه آغاز شد.

آغاز رزمایش ویژه پلیس برای برخورد با سارقین ومالخران در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

رزمایش ویژه پلیس استان کرمانشاه برای مبارزه با سارقان و مالخران با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و دادستان کرمانشاه امروز (۳۰ بهمن‌ماه) آغاز شد.
سردار علی‌اکبر جاویدان در ابتدای این مراسم اظهار کرد:رزمایش ویژه پلیس برای مبارزه با سرقت در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و با حکم سردار رادان در چند روز گذشته به صورت اطلاعاتی در کرمانشاه آغاز شده است و با آغاز این رزمایش از امروز تا ۱۰ روز آینده اقتدار و صلابت پلیس را در مبارزه با سارقین به نمایش خواهیم گذاشت.

8bfc2a47-44b8-4420-80f2-3dc8e4d5e2a4


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه حفظ امنیت و آرامش و مبارزه با سرقت در استان را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: افزایش سرقت‌ها باعث ایجاد احساس نا‌امنی و صدمات مالی و روانی در جامعه می‌شود و در این زمینه نیروی انتظامی استان به عنوان خادم مردم و تامین کننده آرامش و امنیت سلامتی و آرامش خود را فدای جامعه خواهد کرد.
وی گفت: در این رزمایش ۱۰ روزه نیروی انتظامی کرمانشاه با استفاده از ظرفیت دستگاه قضا، با بکارگیری ۱۲۰ گشت خودرویی و۹۰ گشت موتوری با بیش از ۱۰۰۰ نیروی پلیس شرایط را برای ارتکاب جرم توسط سارقین و مالخران سخت خواهد کرد و اجازه سرقت و خرید اموال سرقتی را از آنها خواهد گرفت.
سردار جاویدان همچنین تصریح کرد: در راستای رسیدگی به افرادی که اموالشان به سرقت رفته است، پلیس ۱۱۰ با اولویت مبارزه با سرقت حضور خواهد داشت، و گشت‌های نیروی انتظامی و تیم‌های نامحسوس کلانتری‌ها و اداره آگاهی نیز در نقاطی که از قبل شناسایی شده و تعداد سرقت‌ها در این محلات آمار بالاتری دارد حضور خواهند داشت و برخوردی قاطع در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

35683434-d012-4c25-a17a-2f50217f4e5c


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای کمک به ادارات دولتی که تجهیزات آنها به سرقت رفته است نیز گشت‌های مشترکی با همکاری این ادارات صورت خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی را در زمینه مبارزه با سرقت در استان انجام دهیم.
وی یادآور شد: پس از اجرای این رزمایش نتیجه عملکرد پلیس از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم استان خواهد رسید.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۱۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان