//
کدخبر: ۳۹۸۸۱۹ //
‍ از ۱۵ اردیبهشت ماه سال‌جاری؛

اخذ کارت هوشمند برای حمل مواد معدنی در راه‌های استان کرمانشاه الزامیست

معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ حمل مواد معدنی از طریق جاده صرفاً توسط وسایل نقلیه و رانندگان دارای کارت هوشمند مجاز خواهد بود.

اخذ کارت هوشمند برای حمل مواد معدنی در راه‌های استان کرمانشاه الزامیست
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد احمدی گفت: از ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری حمل مواد معدنی از طریق جاده‌ها صرفاً توسط وسایل نقلیه و رانندگان دارای کارت هوشمند مجاز خواهد بود و هرگونه حمل و نقل مواد معدنی در جاده‌ها و شهرها برای خودرو و رانندگان فاقد کارت هوشمند ممنوع شده است.
وی افزود: مسئولیت تصمیمات متخذه از قبیل جرائم احتمالی یا توقیف محموله در صورت تحویل بار به رانندگان و وسایل نقلیه حمل بار فاقد کارت هوشمند بر عهده معدن داران خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص محموله حمل‌شده نیز از سوی اداره صمت استان به‌عنوان برداشت غیرمجاز تلقی می‌شود.
احمدی عنوان کرد: بیشترین صدمات وارده به رویه راه‌ها و پل ها توسط ناوگان حامل محموله‌های معدنی است که اضافه تناژ بیشتر از حد استاندارد حمل می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه از ۱۵ اردیبهشت، اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان حمل‌ و نقل مواد معدنی مشروط به گرفتن بارنامه و تایید یه پیمایش از طرف اداره‌ کل راهداری حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خواهد بود تصریح کرد: تمامی رانندگانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان نشده‌اند می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و یا انجمن های صنفی نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.
محمد احمدی معاون حمل و نقل در ادامه افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۰ هزار راننده کامیون حمل و نقل کالا و ۱۳ هزار و ۸۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان