//
کدخبر: ۳۹۴۷۸۶ //
مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه‌های کاریکاتور و پوستر به مناسبت هفته هنر انقلاب

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه‌های کاریکاتور و پوستر به مناسبت هفته هنر انقلاب خبر داد.



 برگزاری نمایشگاه‌های کاریکاتور و پوستر به مناسبت هفته هنر انقلاب
به گزارش فرتاک نیوز،

فخرالدین دوست‌محمد گفت: خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه‌هایی را در سه مکان مختلف با ارائه آثار تولیدشده در جشنواره ملی مرز امن بانام «ساخت ایران، ساختن ایران» برپا کرده است. 

دوست‌محمد افزود: حوزه هنری کرمانشاه برنامه‌های متنوعی را به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در نظر دارد که یکی از آن‌ها برگزاری نمایشگاه‌های آثار تولیدشده خانه کاریکاتور با محوریت حمایت از تولید ملی و جلوگیری از قاچاق کالا است.  

 

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه درباره اهداف این نمایشگاه افزود: آثار موجود در این سه نمایشگاه باهدف بیان و انعکاس تلاش‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مرزبانان شجاع در دفاع از مرزها می باشد که با زبان شیوای هنر تولید شده‌اند.  

 

وی در توضیح جزئیات این نمایشگاه ادامه داد: مجموعاً 60 فوم برد در این نمایشگاه‌ها که در سه‌نقطه از شهر کرمانشاه (مدرسه شهید الماسی واقع در میدان فردوسی، نگارخانه حوزه هنری و ساختمان نهاد کتابخانه‌های عمومی) برپاشده است. 

دوست‌محمد بیان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند از روز 21 تا روز 27 فروردین همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ از این آثار در مکان‌های یادشده بازدید کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان