//
کدخبر: ۳۷۷۸۷۳ //
شهردار کرمانشاه:

ارزش‌ها و ریشه‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب باید تبیین شود/ هجمه به مبانی اخلاقی مرحله‌ جدیدی از جنگ نرم دشمنان است

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه ارزش ها و ریشه های انقلاب اسلامی و اسلام ناب باید تبیین شود، گفت: هجمه مبانی اخلاقی مرحله جدیدی از جنگ نرم دشمنان است.

ارزش‌ها و ریشه‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب باید تبیین شود/ هجمه به مبانی اخلاقی مرحله‌ جدیدی از جنگ نرم دشمنان است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه در نخستین جلسه نشست جهاد تبیین در شهرداری کرمانشاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و همچنین معنای لغوی جهاد که به معنای تلاش و تبیین به معنای بیان کردن است، اظهار داشت: منظور مقام معظم رهبری از جهاد تبیین بیان ارزش‌ها و ریشه‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند تصویر غلطی از گذشته را برای نسل جوان امروز ترسیم کرده، افزود: برای بیان ارزش‌های امروز باید یک تصویر و زمینه واقعی برای نسل‌های جدید ترسیم شود.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با اشاره به اینکه دین‌زدایی از دوران رضا شاه آغاز شد و در دوران محمدرضا پهلوی هم ادامه یافت، تصریح کرد: استقلال و هر نمونه دیگری از ایستادگی، هزینه دارد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در دنیا اقتدار دارد و دشمنان این انقلاب با بکارگیری شبکه صد در صد سعودی و نوکر آمریکا به دنبال ضربه به افکار مردم و خدشه دار کردن این اقتدار هستند.

 

دکتر نوروزی با اشاره به اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر، خاطرنشان کرد: برخلاف هزینه های انجام شده و همه هجمه‌های رسانه‌ایی دشمن باز هم می‌بینیم کسانی که به دنبال هنجارشکنی و ضربه به ارزش‌ها در این اتفاقات بودند اقلیت هستند.

وی ادامه داد: اساس و بنیان خانواده‌های ایرانی مخالفت با هنجارشکنی و حرمت شکنی است.

شهردار کرمانشاه از دفاع مقدس به عنوان بهترین مثال برای روحیه ایستادگی و از خودگذشتگی مردم یاد کرد.

وی به هجمه فرهنگی دشمنان بعد از ایام دفاع مقدس و تأکیدات رهبر انقلاب در ۲دهه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: اوج هجمه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان امروز با استفاده از فضای مجازی و هجمه علیه مبانی اخلاقی تجلی یافته‌است.

دکتر نوروزی با اشاره به اهمیت قدرت ارتباطات در دنیای امروز، تاکید کرد: با قدرت ارتباطات می‌شود سایر جوامع را با خود همفکر کرد و تاثیر زیادی در جوامع دیگر گذاشت.

وی در پایان یادآور شد: جهاد تبیین از داخل منازل خود ما باید آغاز شود و ارزش‌ها تبیین کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان