//
کدخبر: ۳۷۶۴۰۸ //
رییس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه:

دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه جزء ۶ دانشکده برتر کشور است/ پذیرش روزانه ۳۰۰ نفر در کلینیک دانشکده دندانپزشکی

رییس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه گفت: دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه جزء ۶ دانشکده برتر کشور است.

دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه جزء ۶ دانشکده برتر کشور است/ پذیرش روزانه ۳۰۰ نفر در کلینیک دانشکده دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا مظفری در نشست خبری که امروز (هشتم‌ آذرماه) با حضور اصحاب رسانه در دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۷۸ تاسیس و در سال ۱۳۸۸ نیز ۳۱ دانشجوی دندانپزشکی عمومی در این دانشکده پذیرش شدند.

 به گزارش فرتاک‌نیوز؛ رییس دانشکده دندانپزشکی افزود: هم اکنون ۵۶۳ دانشجوی دکترای عمومی دندانپزشکی در این دانشکده در حال تحصیل هستند که از این تعداد حدود ۱۰۰ دانشجوی بین‌الملل، حدود۱۰۰ دانشجوی انتقالی از خارج از کشور و ۳۶۰ دانشجوی پذیرش شده دانشگاه ملی هستند.

مظفری با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی در سه حیطه آموزشی، پژوهشی، درمانی در حال فعالیت است گفت:طی سه سال متوالی در رشته علوم‌ پایه رتبه دوم و سوم کشور را کسب کردیم و سهم قابل توجه‌ای از دستیاری تخصصی به دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه اختصاص یافته است، همچنین امسال اولین دست پرورده این دانشکده به عنوان استاد و عضو هیات علمی به دانشکده معرفی می‌شود که شیرین‌ترین ثمره دانشکده است.

وی فعالیت پژوهشی این دانشکده در بحث پژوهشی را هم مطلوب عنوان کرد و افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده در بین ۶۳ دانشکده دندانپزشکی جز ۶ دانشکده برتر کشور هستیم.

این مقام مسئول درگوشه دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه روزانه ۳۰۰ مراجعه کننده از خدمات درمانی سطح یک این دانشکده همچون خدمات ترمیمی، کشیدن‌دندان وخدمات دندانپزشکی اطفال با تعرفه دولتی استفاده می‌کنند گفت:همچنین خدمات تخصصی نیز در قالب کلینیک تخصصی در این دانشکده ارائه می‌شود.

مظفری خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰ رشته تخصصی در دانشکده دندانپزشکی تدریس می‌شود ودر نظر داریم رشته دستیاری دندانپزشکی را هم علاوه بر دکتری عمومی تدریس نماییم همچنین برگزاری سیمینار‌های استانی،کشوری و حتی بین‌المللی را در دستور کار داریم.

رئیس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه کمبود فضای فیزیکی را از مهمترین مشکلات این دانشکده عنوان کرد و بیان داشت: در سفر ریاست جمهور به استان کرمانشاه اعتباری جهت ساخت دانشکده دندانپزشکی در نظر گرفته شد که با تخصصیص آن‌ دانشکده پزشکی احداث و حدود ۹۰ درصد از مشکلات مجموعه مرتفع خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان