//
کدخبر: ۳۷۴۹ //

جهان اسلام آماده مقابله با زورگویی های استکبار شده است/ خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان در سراسر کشور از اولویت های آستان قدس رضوی است

معاون امور استان های آستان قدس رضوی گفت: با ترویج گفتمان ولایت، جهان اسلام امروز آماده مقابله با زورگویی کشورهای استکباری شده است

به گزارش فرتاک نیوز، دفتر آستان قدس رضوی در استان البرز عصر امروز به صورت رسمی گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد.

در بخشی از این مراسم لطف الله فروزنده طی سخنانی اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ترویج گفتمان ولایت و فرهنگ ولایت مداری است و امروز شاهد هستیم که در نقاط مختلف جهان و به ویژه جهان اسلام، این گفتمان در حال نهادینه شدن است.

وی افزود: اگر به خط و مشی مقاومت اسلامی به ویژه در حوزه استکبارستیزی دقت کنیم، درمی یابیم که در نقاط مختلف ممالک اسلامی از یمن گرفته تا سوریه و عراق، ملت ها با اتکا به این فرهنگ در برابر زورگویی های کشورهای غربی و استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی می کنند.

معاون امور استان های آستان قدس رضوی تصریح کرد: این گفتمان و فرهنگ ولایت مداری در ایران اسلامی نیز منشاء خیر و برکات بسیاری بوده و هر جایی که ما با اتکا به روحیه ولایی وارد میدان شدیم، پیروزی های بزرگی کسب کردیم.

فروزنده گفت: ما از دوره های سخت حرکت انقلابی ملت ایران عبور کرده و امروز جهان تشنه دریافت فرهنگ ولایت مداری است و این فرهنگ با محوریت تفکر شیعه و رضوی به دیگر ملت ها منتقل شده است.

وی بیان داشت: امروز مقام عظمای ولایت وظائف خطیر و سنگینی را بر عهده دستگاه های فرهنگی، آموزشی و مذهبی قرار داده اند و از تولیت آستان مقدس رضوی نیز انتظار دارند تا گفتمان رضوی را بیش از گذشته ترویج کند.

معاون امور استان های آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین دغدغه ما تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: ما باید از نظر فرهنگی نسل جوان را آماده مقابله با شبیخون دشمن کنیم و با تحقق این مهم به طور قطع ...

 

منبع: تی نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان