//
کدخبر: ۳۷۴۶۶۵ //

ساختمان پزشکی قانونی سنقروکلیایی احداث می‌شود

زمینی به مساحت ۵۵۰ متر‌مربع برای احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سنقروکلیایی اختصاص یافت.

ساختمان پزشکی قانونی سنقروکلیایی احداث می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز (۲۳ آبان‌ماه) نشست پیگیری تخصیص زمین به منظور احداث ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان سنقروکلیایی به ریاست سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی و با حضور مدیر‌کل پزشکی قانونی استان، رییس دادگستری شهرستان، شهردار، اعضای شورای شهر و رییس پزشکی قانونی شهرستان در محل دفتر فرماندار سنقروکلیایی برگزار شد. 

در ابتدا این نشست سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی گفت: اهمیت فعالیت پزشکی‌قانونی بر کسی پوشیده نیست و همه بر این موضوع واقفیم که پزشکی قانونی یک سازمان تخصصی در حوزه کشف حقیقت و مشخص کردن حق و ناحق است. 

علی قربانی افزود: به منظور احداث ساختمان پزشکی قانونی هیچ محدودیتی در بحث تخصیص زمین نداریم و شهردار و شورای شهر هم در این زمینه نظر موافق و مثبت دارند و تمامی ظرفیت‌ها برای انجام این مهم در شهرستان محیاست. 

دکتر سلیم خانی مدیر‌کل پزشکی قانونی کرمانشاه هم در ادامه این نشست گفت: احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سنقروکلیایی در دستور کار استان قرار دارد و امیدواریم با نظر مساعد شهرستان در تخصیص زمین بتوانیم با تامین اعتبار به موقع احداث این ساختمان را به زودی آغاز کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست دو قطعه زمین در مجاورت هم واقع در شهرک مشاغل شهرستان سنقروکلیایی به مساحت مجموعا۵۵۰  مترمربع بصورت رایگان در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ فرماندار شهرستان سنقر‌و‌کلیایی نیز قول مساعد داد تا از محل تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ این شهرستان مبلغ ۵ میلیارد تومان برای ساخت این مرکز در نظر گرفته شود.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان