//
کدخبر: ۳۷۴۵ //

بارش نخستین برف زمستانی در البرز آغاز شد

بارش نخستین برف زمستانی در البرز آغاز شد

به گزارش فرتاک نیوز، همانطور که پیش از این نیز سازمان هواشناسی استان البرز پیش بینی کرده بود، از عصر امروز بر حجم ابرها در آسمان این استان افزوده شد.

شب گذشته بارش های پراکنده در البرز گزارش شده است، اما از دقایقی قبل بارش باران و همچنین برف در این استان آغاز شده است.

هم اکنون بارش برف در مناطق مرتفع استان البرز و بخش هایی از شهرستان کرج و همچنین شهرستان طالقان و ساوجبلاغ آغاز گردیده و این نخستین برف زمستانی در استان البرز است.

در همین ارتباط منصور رحمانیان مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز به خبرنگار فارس در کرج گفت: بارش برف تا صبح فردا در ارتفاعات استان البرز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همچنین روز یکشنبه انتظار کاهش دما و همچنین بارش باران و برف در البرز را داریم و امیدواریم مردم استان از نعمات آسمانی و الهی در این روزها بهره مند باشند.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز افزود: این شرایط تا پایان هفته ادامه داشته و از عصر دوشنبه تا روز جمعه آسمان البرز نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با افزایش شدت وزش باد و بارش های پراکنده را در پیش داریم.

رحمانیان تصریح کرد: خوشبختانه با بارش هایی که از شب گذشته شاهد بودیم، کیفیت هوا در البرز بهبود یافته است.

وی گفت: با توجه به اینکه در ارتفاعات طی روزهای آینده بارش برف پیش بینی می شود، به شهروندانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی به ویژه جاده چالوس را دارند توصیه می شود که از سلامت وسائل گرمایشی خودروی خود پیش از سفر مطمئن شده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

منبع: تی نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان