//
کدخبر: ۳۷۴۱ //
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

معوقات خانواده‌های شهداء و ایثارگران خراسان جنوبی پرداخت می‌شود‌

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ‌گفت: معوقات خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان خراسان جنوبی مربوط به دو سال گذشته پرداخت می‌شود.

معوقات خانواده‌های شهداء و ایثارگران خراسان جنوبی پرداخت می‌شود‌

به گزارش فرتاک نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین معصومی امشب در حاشیه همایش فصلی معاونان ستادی و مدیران بنیاد شهید خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر و همزمان با سراسر کشور مزار شهدای خراسان جنوبی غبار روبی می‌شود‌.

وی افزود: همزمان با دهه فجر فاز نخست مسقف‌کردن قطعه یک گلزار شهداء بیرجند با حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فجر مجتمع فرهنگی حضرت زینب (س) متعلق به هیئت آزادگان افتتاح می‌شود.

معصومی از افتتاح و رونمایی از تصاویر شهداء در بلوار پیامبراعظم، خاتم‌الانبیاء در دهه فجر خبر داد و افزود: بوستان پدران آسمانی، پدران اهل سنت در گزیک افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: در زمینه درمانی به جزء نیروهای مسلح که توسط یگان‌های خود خدمات می‌شود، مابقی جانبازان و افراد با تکلف بنیاد شهید که بیمه تکمیلی و کارت دارند، درمان آنها رایگان است.

وی بیان داشت: آمار شهدا خراسان جنوبی نسبت به پرونده‌هایی که از شهداء در استان در دست است یک هزار و 816 شهید با احتساب شهدای مناست و در زمینه گلزار شهداء تا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: تلاش می‌شود گلزارهای شهداء تا پایان تیرماه 96 به اتمام برسد و در زمینه نصب تمثال شهدا، تمامی تصاویر شهدای بیرجند بر روی تابلوها نصب شده است.

معصومی افزود: معوقات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در خراسان جنوبی در سال 91 کاملا پرداخت شده، سال 94 هم پرداخت شده اما سال‌های 92 و 93 باقی مانده که مجلس در این راستا مصوب کرده که تا دو سال آینده معوقات این سال‌ها پرداخت شود و ما هم در این تلاش هستیم تا زودتر این معوقات پرداخت شود.

وی بیان داشت: بحث اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی یکی از مشکلات ماست و تمامی افرادی که واجب اشتغال هستند، در بانک اطلاعاتی ما ثبت نام کرده که در صورت قبولی در آزمون‌های سازمان سنجش سهمیه آنها باقی است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان