//
کدخبر: ۳۷۲۹۱۴ //

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه را از میدان انقلاب اسلامی تا مسجد جامع اعلام کرد.

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس سروری با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان‌های استان کرمانشاه به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: در شهر کرمانشاه نیز مردم ولایی این شهر از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۱۳ آبان از میدان انقلاب اسلامی(شهرداری سابق) تا مسجد جامع راهپیمایی کرده و سپس در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

سروری با اشاره به اینکه هنوز سخنران مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان کرمانشاه مشخص نشده، گفت: نماز جمعه روز ۱۳ آبان به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع این شهر اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در مسیر راهپیمایی-حد فاصل میدان انقلاب اسلامی تا مسجد جامع کرمانشاه- غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی برپا خواهد شد، افزود: در تلاشیم تا با اجرای برنامه های نمایشی، رزم نوازی نیروهای مسلح و... بر غنای این مراسم بیافزاییم.

 سروری سپس با اشاره به مقارن شدن۱۳ آبان امسال با روز جمعه، افزود: این تقارن سبب شده دانش آموزان عزیز امسال به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که تمامی اقشار جامعه خصوصا دانش آموزان، دانشگاهیان و حوزویان نقش آفرینی بیشتری در آن خواهند داشت، از همه برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان یک پاسخ دندان شکن به یاوه گویی‌های استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود، تاکید کرد: با توجه به قضایای اخیر کشور می طلبد همه با هم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان حضور پیدا کرده و بار دیگر دشمنان را از توطئه‌چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب ناامید کنیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان