//
کدخبر: ۳۳۹۴۵۹ //
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خبر داد :

نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و عطر افشانی مزار شهدا در آغازین روز دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و عطر افشانی مزار شهدا در آغازین روز دهه فجر خبر داد.

 نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و عطر افشانی مزار شهدا در آغازین روز دهه فجر
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری که امروز (دهم بهمن ماه) برگزار شد اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۷ کمیته تخصصی مسئول برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان هستند.

وی مهمترین موضوع این ایام بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری را جهاد تبیین و روایتگری انقلاب عنوان کرد و افزود: مراسم دهه فجر امسال با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ با رویکرد امید‌آفرینی و مردمی کردن مراسم در تمامی شهرستانها، روستاها و بخشداری‌های استان به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران را پدیده‌ای در عصر حاضر دانست و گفت:  این انقلاب از زمان شکل‌گیری تا‌کنون دستخوش وقایع و اتفاقات تلخی از سوی دشمنان نظام بوده و مردم ایران تاکنون طعم حلاوت و شیرینی این انقلاب را نچشیده‌اند که با تبیین دستاوردهای آن و روایتگری هنرمندانه می‌توانیم جامعه ایران و دنیا را با این انقلاب آشنا نماییم.

photo_2022-01-30_14-10-12

سروری تصریح کرد: آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در روز ۱۲ بهمن با نواختن زنگ انقلاب‌اسلامی انجام می‌گیرد و پس از آن شورای اداری استان با حضور در مزار شهدا با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد، همچنین رژه موتور سواران از فرودگاه تا مزار شهدای شهر کرمانشاه از جمله برنامه‌های مهم این روز است.

وی خاطر نشان کرد:در ایام دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ فرهنگی،ورزشی و... در مناطق مختلف استان برگزار می‌گردد همچنین در روز ۱۴ بهمن ماه در مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور اقشار مختلف مردم غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه از نور افشانی شهر کرمانشاه در شب پیروزی انقلاب خبر داد و افزود: در دو محل میدان غدیر در شهرداری کرمانشاه و محوطه پارک کوهستان در کنار مزار شهدای گمنام این نور افشانی با نوای الله اکبر برپا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نیز گفت: این مراسم در روز جمعه از مسیر مسجد آیتالله بروجردی تا مسجد جامع شهر کرمانشاه ادامه خواهد داشت و در طول مسیر نیز غرفه‌هایی جانمایی خواهد شد که در آن گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی خاطر نشان کرد بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته مراسم راهپیمایی امسال با شکوهتر از سالهی قبل انجام خواهد گرفت ولی پیرو مصوبات ستاد کرونا هستیم که اگر راه‌پیمایی به صورت مرسوم انجام نگردد برنامه‌های جایگزینی خواهیم داشت.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان