//
کدخبر: ۳۳۹۳۴۶ //
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر:

در تبین دستاوردهای این نظام کوتاهی کرده‌ایم/ نور افشانی شهر کرمانشاه در شب پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر گفت: در تبین دستاوردهای این نظام کوتاهی کرده‌ایم.

در تبین دستاوردهای این نظام کوتاهی کرده‌ایم/ نور افشانی شهر کرمانشاه در شب پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور امام‌جمعه کرمانشاه امروز (نهم بهمن ماه) در  سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.

عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد:با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه تبین دستاوردهای این نظامی کوتاهی کرده‌ایم.

وی افزود: به  واسطه کینه ورزی‌های دشمنان این نظام، از زمان پیروزی انقلاب تاکنون مردم طعم انقلاب را به درستی نچشیده‌اند هرچند با درایت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه‌ها رصد و شر دشمنان به خودشان برگردانده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در آستانه چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید شاخصه‌های تبیین شده این انقلاب راهنرمندانه و به شایستگی بازگو نماییم.

سروری تصریح کرد: امسال با بیش از ۲۷ کمیته تخصصی، برنامه‌هایی را در جهت هرچه با شکوهتر برگزار کردن مراسم دهه فجر با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ تدوین کرده‌ایم.

وی راهبرد اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را برگزاری جهاد تبیین و روایت‌گری انقلاب عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده روز ۱۲ بهمن ماه با شروع دهه فجر زنگ پیروزی در یکی از مدارس کرمانشاه نواخته خواهد شد، همچنین شورای اداری استان با همراهی فرماندهان نظامی و انتظامی ساعت ۹:۳۰ دقیقه برای تجدید میثاق با امام راحل و شهدای انقلاب در مزار شهدا حضور خواهند یافت. 

سروری از دیگر برنامه‌های این دهه را رژه موتوری خادمان مردم و نورافشانی دو نقطه از شهر کرمانشاه در شب ۲۲ بهمن عنوان کرد و گفت: شهرداری کرمانشاه واقع در میدان غدیر و پارک کوهستان در جوار مزار شهدای گمنام مراسم نورافشانی انجام خواهد شد.

وی در ادامه از پیش‌بینی بیش از چند هزار برنامه در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: در روز ۲۲ بهمن ماه نیز مراسم راه‌پیمایی را با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین از مسجد آیت‌الله بروجردی تا مسجد جامع برگزار خواهیم کرد و در طول مسیر راهپیمایی نیز ایستگاه‌های فرهنگی دستاوردهای انقلاب جانمایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم مراسم ۲۲ بهمن امسال با توجه به اینکه دو سال گذشته برگزار نشد امسال با حضور چشمگیر و حداکثری مردم برگزار گردد.

photo_2022-01-29_13-25-20

photo_2022-01-29_13-26-04

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان