//
کدخبر: ۱۴۱۱۹۲ //

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: ۱۳ آبان تجلی قیام عاشوراست

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای سیزدهم آبان را «تجلی حقیقی و مولود عینی حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی» توصیف کرد که باعث بیداری ملت‌ها و جهانشمولیت شعار «مرگ بر آمریکا» و تنزل جایگاه امریکا در افکار عمومی شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: 13 آبان تجلی قیام عاشوراست
به گزارش فرتاک نیوز،

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیۀ خود اعلام کرد: تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان صبح یکشنبه در تهران و سراسر کشور، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام پایداری و مقاومت جانانۀ ملت انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.

بر اساس این اطلاعیه شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین (ع) و لبیک به ندای جاودان «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) در ظهر عاشوراست.

«40 سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر 40 سال خباثت و شرارت و جنایت و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانۀ امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، باعث بیداری ملت‌ها و جهانشمول شدن شعار «مرگ بر آمریکا» و تنزل جایگاه امریکا در افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد».

این شورا از مردم عاشورایی ایران دعوت کرد در «تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان»، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان دوباره مهر تایید زنند.

«مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان» صبح یکشنبه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

زمان و مکان برگزاری این برنامه در تهران ساعت 9 و 30 سیزدهم آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا (در خیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح) است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان