//
کدخبر: ۱۴۰۸۹۱ //
فرماندار نهاوند:

۱۳ آبان سنگ بنای توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار نهاوند، گفت: ۱۳ آبان سنگ بنای توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

۱۳ آبان سنگ بنای توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

مراد ناصری در جلسه ستاد هماهنگی یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان نهاوند، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ۴ نقطه شهری راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم، از رأس ساعت ۱۰ صبح در مسیرهای مشخص برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقسیم‌کار صورت گرفته در راستای اجرای هرچه بهتر این حماسه بزرگ، گفت: امیدواریم امروز همه ما امانت‌دار خوب و لایقی باشیم چراکه ۱۳ آبان‌هایی که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است علاوه بر افتخار بودن آن‌ها هرکدام به نحوی موجب تقویت ستون‌های نظام است.

فرماندار نهاوند با اشاره به تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، گرامیداشت شهدای دانش‌آموز در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، گفت: دشمنان ایران اسلامی به رهبری ترامپ می‌دانند که استکبار و نظام سلطه بیشترین ضربه‌ها را از ۱۳ آبان و نسل جوان ایران اسلامی خورده است.

وی با تأکید بر اینکه مخالفین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ۱۳ آبان‌ها خاطره‌ای خوش در ذهن ندارند و امروز به دنبال تلافی هستند، گفت: تاریخ شهادت می‌دهد ۱۳ آبان سنگ بنای توفیقات نظام بوده لذا دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با در نظر گرفتن دور جدید تحریم‌ها آن‌هم در آن روز بزرگ جز شکستی مفتضحانه چیزی نصیبشان نمی‌شود چراکه مردم ایران هوشیار و آگاه هستند.

ناصری بابیان اینکه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ روز خفت و خواری دشمنان ایران، گفت: آمریکا هر مدلی غیر از تحریم هم که در نظر بگیرد هیچ کاری بپیش نخواهد برد چراکه مردم ایران اسلامی همواره سرباز ولایت بوده و در مواقع حساس یار و یاور مسئولین بوده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه دانش آموزان و دانشجویان به این حماسه، گفت: نسل جوان جامعه ما باید همچون پدران و مادران خود بدانند که این انقلاب بدون زحمت و هزینه به این جایگاه نرسیده لذا باید توجه داشته باشیم با بهره‌گیری از علم و دانش در قالب ابزارهای موجود مقابل دشمن بایستیم.

فرماندار نهاوند افزود: شبکه بهداشت و درمان نهاوند در راستای خدمات‌رسانی به مردم و به شکرانه این وقایع مهم در تاریخ انقلاب اسلامی از توان پزشکی و تجهیزاتی خود در راستای ایجاد پایگاه سلامت در مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳ آبان اقدام کند و همه ادارات نیز با هر آنچه در توان دارند به استقبال مردم در این روز مهم بروند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان