//
کدخبر: ۳۶۹۷۲۲ //
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه از استان‌های پیشتاز در زمینه پیگیری نامه‌های سفر رئیس جمهوری است / ارجاع ۱۷۳ هزار نامه به دستگاه‌های اجرایی

بهمن امیری‌مقدم گفت: کرمانشاه از جمله استان های موفق در زمینه دریافت، پاسخگویی و پیگیری نامه‌های مردم در سفر رئیس جمهوری بوده است.

کرمانشاه از استان‌های پیشتاز در زمینه پیگیری نامه‌های سفر رئیس جمهوری است / ارجاع ۱۷۳ هزار نامه به دستگاه‌های اجرایی
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه امروز سه شنبه در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» حاضر شد و حدود ۵ ساعت با شهروندان کرمانشاهی به صورت تلفنی و حضوری گفت وگو کرد و پاسخگوی درخواست‌ها و دغدغه های مردم بود.

وی از نزدیک آخرین وضعیت نامه‌ها و درخواست‌های مردم در سفر رئیس جمهور را هم بررسی کرد.

امیری مقدم عنوان کرد: این مرکز به درخواست‌های مردم که در قالب نامه، تماس و یا از طریق سامانه ۱۱۱ ارائه می شود؛ به شکل مناسبی رسیدگی می‌کنند. 

وی افزود: در سفر رئیس جمهور بیش از ۱۷۳ هزار درخواست از طرف مردم ارائه شده است که تمامی آن ها متناسب با موضوع مطرح شده به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شده است.

مدیر ارشد استان ادامه داد: این درخواست‌ها که اغلب برای دریافت وام، شغل و یا مساعدت مالی هستند، توسط بازرسی استانداری تفکیک شده و برای دستگاه های اجرایی ارسال شده است و آن ها هم موظف هستند بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، اقدام کنند. 

photo_2022-10-04_18-33-59

وی بیان کرد: به هر شهروند یک کد پیگیری داده شده که از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ می‌تواند آخرین وضعیت آن را پیگیری کند. 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: کارشناسان مجموعه سامد تاکنون بیش از ۷۵ هزار دقیقه مکالمه با مردم، برای پیگیری درخواست های آن‌ها داشته اند که جای تقدیر بسیار دارد.

وی ادامه داد: همچنین به طور متوسط روزانه ۱۵۰ نفر به این‌ مرکز مراجعه می کنند و کارشناسان این مجموعه با صبوری و متانت پاسخگوی این مراجعات و همچنین حجم بالایی از تلفن شهروندان هستند. 

امیری مقدم از برگزاری نشست هماهنگی با مدیران بانک ها برای پرداخت سریع تر وام ها خبر داد و گفت: به دلیل حجم بالای درخواست‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی، انجام این موارد ممکن است کمی زمان بر باشد ولی با شتاب مناسبی این درخواست‌ها در حال انجام است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان