//
کدخبر: ۳۶۱۵۴۹ //
استاندار کرمانشاه:

شهرداری کرمانشاه جهادی پای کار است

استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات رسانی شهرداری کرمانشاه بعد از سفر ریاست جمهوری به محلات حاشیه‌ای شهر گفت: شهرداری کرمانشاه جهادی پای کار است.

شهرداری کرمانشاه جهادی پای کار است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم با اشاره به خدمات رسانی شهردار کرمانشاه اظهار کرد: شهرداری با کار جهادی می‌تواند مشکلات شهر کرمانشاه را رفع کند که در این زمان خدمات جهادی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه داشتن یک شهر زیبا و تمیز مطالبه عموم مردم کرمانشاه است، افزود: بنده خودم بعنوان استاندار یکی از مطالبه‌گران شهر زیبا هستم و کرمانشاه مرکز استان است و باید نقطه اوج زیبایی‌ها در آن نمود پیدا کند.

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه کرمانشاه از لحاظ زیباسازی با مشکلات زیادی روبرو است، تصریح کرد: با وجود زحماتی که در گذشته برای زیباسازی شهر کشیده شده است اما هنوز در ابتدای راه است.

امیری مقدم، شهردار کرمانشاه را فردی فهیم و با برنامه‌‌ای معرفی کرد و افزود: زیباسازی، شهر الکترونیک و با نشاط از اهداف استانداری و شهرداری کرمانشاه است که شهردار به طور جدی به دنبال این اهداف است البته این اهداف و ایده‌ها، اهدافی زمانبر است.

وی معتقد است که اقدامات پایه‌ای خوبی برای زیباسازی شهری پایه‌ریزی شده است که تداوم نیز خواهد داشت. 

استاندار درباره کارهای عمرانی شهری که در حال حاضر در شهر در حال انجام است نیز، تصریح کرد: آسفالت، احداث چندین تقاطع از اقداماتی است که در راستای بازآفرینی شهری در حال انجام است و همه این کارها نشان از این  است که در شهرداری جبهه‌های اقدامات خوبی پایه‌ریزی شده است.

امیری مفدم ادامه داد: درباره آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر، همچنین احداث تقاطع نیز برنامه‌ریزی های مناسبی در حال انجام است اما با توجه به اینکه هزینه‌ها بالاست، پیش‌بینی شد که در سفر ریاست جمهوری این برآورد هزینه مطرح و تامین اعتبار شد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است کرمانشاه از لحاظ ترافیکی به یک انضباط مناسب دست پیدا کند.

امیری مقدم بیان کرد: ایده‌آل های بسیاری برای زیباسازی شهر کرمانشاه در نظر و برنامه داریم که نیازمند کار جهادی است. در حال حاضر آسفالت شبانه معابر و کوچه ‌های شهر کرمانشاه در نوع خود یک کار جهادی و همه پسند است که جای قدردانی از کارکنان خدوم شهرداری دارد.

وی با تاکید بر تداوم اقدامات جهادی در شهرداری کرمانشاه، اضافه کرد: با کار جهادی باید  فعالیت‌ها و اقدامات بیشتری در شهرداری انجام شود.

استاندار کرمانشاه گفت: شهرداری در بسیاری از حوزه‌ها حضور دارد که باید دستگاه‌های متولی دیگر با آن همراهی کنند. کار فرهنگی نیز بخشی از اقدامات شهرداری در راستای زیباسازی شهری است.

وی افوزد: کار فرهنگی خود زمینه ساز زیبایی شهر است. تکرار و تدوام این اقدامات آینده‌ خوبی برای کرمانشاه ترسیم می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان