//
کدخبر: ۳۶۳۹۲۵ //
امام جمعه کرمانشاه:

جهادتبیین و بیانیه گام دوم انقلاب باید خوراک رسانه‌ها شود/مدیران از نگاه صرفا قومیتی پرهیز نمایند

امام جمعه کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت:جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب باید خوراک رسانه‌ها شود.

جهادتبیین و بیانیه گام دوم انقلاب باید خوراک رسانه‌ها شود/مدیران از نگاه صرفا قومیتی پرهیز نمایند
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار امروز (۲۵ مرداد‌ماه) برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در ابتدای این جلسه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین باید خوراک رسانه‌ها باشد و شرایط قبل و بعد از انقلاب را باید برای جوانان ایران اسلامی تفسیر و تبیین کنند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به معضل بیکاری که گریبانگیر استان کرمانشاه شده است نیز گفت: هرجا که مدیر و مسئول کشوری و استانی را می‌بینم مشکل بیکاری استان را گوشزد می‌کنم و تذکر می‌دهم که برای ایجاد اشتغال جوانان استان چاره اندیشی نمایند.

آیت‌الله علما افزود: هرچند مسئولین استانی اذعان می‌کنند که میزان بیکاری استان کاهش یافته است اما بنده اعتقادی به این کاهش ندارم.

photo_2022-08-16_14-31-01

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی که دارد باید بتواند با استفاده از این ظرفیت‌ها معضل بیکاری را کاهش دهد.

وی یادآور شد: البته جوانان این استان نیز باید بدانند کار و تلاش فقط پشت میز‌نشینی و مدیریت نیست و گاها پیش آمده که مشاغل دیگری در استان با سود‌دهی و رشد اقتصادی بهتری همراه بوده‌اند.

آیت‌الله علما در پاسخ به موضوعی که یکی از خبرنگاران در مورد سازمان‌ها و ارگانهای دولتی استان که توسط یک قومیت خاص اداره می‌گردد نیز گفت: هرچند تمامی قومیت‌ها در انقلاب اسلامی ارزشمند و قابل احترام هستند و زیر لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری می‌نمایند اما انصاف و عقل می‌گوید نباید صرفا از قوم خود برای سمت‌های مدیریتی استفاده نمایند بلکه افراد مستعد و شایسته را در بخش‌های مختلف تخصصی بکارگیری کنند و از نگاه صرفا قومیتی پرهیز نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان