//
کدخبر: ۳۶۳۰۴۸ //
استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین با حضور وزیر کشور:

کرمانشاه برای میزبانی از زوار حسینی کاملا آماده است

استاندار کرمانشاه از فراهم بودن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای میزبانی شایسته از زوار حسینی در ایام اربعین خبر داد.

کرمانشاه برای میزبانی از زوار حسینی کاملا آماده است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم شامگاه سه‌شنبه (۱۸ مرداد ماه)در نشست ستاد اربعین استان که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و میراحمدی معاون وزیر کشور و مدیران عضو ستاد در سالن جلسات پایانه مسافری خسروی برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه از دیرباز مسیر عتبات عالیات بوده و مردم مومن این دیار افتخار میزبانی از زوار حسینی را داشته اند.

وی افزود: استان کرمانشاه تمام توان خود را برای پذیرایی شایسته از زائران اربعین حسینی به کار گرفته است.

امیری مقدم تاکید کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه های خدمات رسان، زیرساخت‌های لازم برای تامین آب شرب، برق و گاز و ... را فراهم کرده اند و کرمانشاه در عرصه های مختلف کاملا آماده میزبانی از زوار اربعین است. 

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی با تلاش های خود بسترهای لازم برای تردد مطمئن و مناسب زوار فراهم کرده اند و کاملا پای کار هستند. 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اربعین در سطح استان عنوان کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب بستری را فراهم کرد تا هر خانه کرمانشاهی تبدیل به محلی برای پذیرایی و اسکان زوار حسینی شود و این حرکت تبدیل به یک فرهنگ عمومی و فراگیر شود. 

امیری مقدم همچنین عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای فراهم کردن زیرساخت ها و پارکینگ‌ها در مرز خسروی برای زوار حسینی انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان