//
کدخبر: ۳۶۲۳۲۲ //

‍ دستگیری عامل تیراندازی خانوادگی در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری عامل تیراندازی به سمت خانواده خود و برادرش خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر زخمی شدند.

‍ دستگیری عامل تیراندازی خانوادگی در دالاهو
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیومرث شهبازی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در شهر کرندغرب و زخمی شدن چند نفر، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد مرد میانسالی به دلیل اختلاف با اعضای خانواده خود و برادرش به سمت آن ها تیراندازی کرده که باعث زخمی شدن 2 پسر خود و برادرزاده اش شده است.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و موفق شدند عامل تیراندازی را در شهر کرندغرب شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی دالاهو در پایان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری برنو که با آن تیراندازی شده بود، از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود 400 محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و  بیش از 5 ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان