//
کدخبر: ۳۶۲۱۶۵ //

اجتماع بزرگ احلی من العسل در ۹ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری و اجتماع بزرگ احلی من العسل در ۹ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه خبر داد.

اجتماع بزرگ احلی من العسل در ۹ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع بزرگ احلی من العسل در ۹ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه برگزار می شود ‌.

وی افزود:این همایش با همکاری آموزش و پرورش و با حضور دانش آموزان و نوجوانان حسینی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام میرزایی بقعه سیده فاطمه(س) ، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج)، امامزاده ابراهیم(ع )طاق بستان، امامزاده احمد (ع) سنقر ، امامزاده مهدی (ع) هرسین ، امامزاده باقر(ع) بیستون ، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور ،حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره) و امامزاده حسن(ع) اسلام آباد را از جمله بقاع متبرکه ای عنوان کرد که این اجتماع در آن آستان مقدس برگزار می شود .

 وی برنامه شاخص احلی من العسل را در امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان عنوان کرد و گفت: اجتماع بزرگ احلی من العسل در امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان بعنوان برنامه شاخص با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی و  مداحان نوجوان برگزار می‌شود.

ضمنا این برنامه به طور زنده و مستقیم از شبکه استانی زاگرس پخش خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان