//
کدخبر: ۳۶۲۱۱۸ //
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه:

عاشورا نزاع بین نور و ظلمت است/ وظیفه هیات مذهبی تربیت سرباز برای امام زمان(عج) است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه عاشورا نزاع بین نور و ظلمت است، گفت: امروز وظیفه هیات مذهبی تربیت سرباز برای امام زمان(عج) است.


عاشورا نزاع بین نور و ظلمت است/ وظیفه هیات مذهبی تربیت سرباز برای امام زمان(عج) است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ در مراسم عزاداری دهه اول محرم که در محوطه شهرداری کرمانشاه و به میزبانی هیئت الشهداء شهرداری کرمانشاه برگزار می شود، اظهار داشت: اصل قضیه عاشورا، نزاع بین عالم نور و ظلمت است.

وی با اشاره به شبهات فضای مجازی در خصوص گذشت ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا، افزود: رسالت همه هیات مذهبی امروز تربیت سرباز برای امام زمان(عج) است تا انتقام واقعه عاشورا و ظلم به اهل بیت(ع) گرفته شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: وقتی با نگاه و هدف تربیت سرباز برای امام زمان(عج) به موضوع نگاه می کنیم متوجه میشویم که ما هنوز نیاز به عزاداری عارفانه و بیشتر داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز اقدامات و برنامه‌های فرهنگی شهرداری به چشم مردم می‌آید و همه امکانات شهرداری در اختیار ترویج فرهنگ قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام اشک تلخ بیان کرد: تاسیس هیئت الشهداء شهرداری کرمانشاه اقدامی عملی از سوی مجموعه مدیریت شهری برای ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان