//
کدخبر: ۳۶۱۵۵۵ //
سرپرست شرکت گاز استان خبر داد؛

گازرسانی به ۳۶۴ روستا، ۲ شهر و ۲۵۵ واحد تولیدی‌وصنعتی تا پایان سال‌جاری در کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه برنامه‌های این شرکت تا پایان سال‌جاری را گازرسانی به 364 روستا، 2 شهر و 255 واحد تولیدی وصنعتی اعلام کرد.

گازرسانی به 364 روستا، 2 شهر و 255 واحد تولیدی‌وصنعتی تا پایان سال‌جاری در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر حسینی در گفتگو با فرتاک‌نیوز در تشریح برنامه‌های شرکت گاز استان کرمانشاه در سال 1401 اظهار کرد : این شرکت در سال‌جاری برنامه گازرسانی به 364 روستا ، 2 شهر و 255 واحد تولیدی و صنعتی را با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان دردست اجرا دارد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به منظور محرومیت زدایی از روستاها و کمک به رشد و توسعه و جلوگیری از مهاجرت روستائیان عزیز به شهر تلاش می‌شود که روند گازرسانی از شتاب بیشتری برخوردار گردد و در همین راستا تاکنون 84 درصد خانوارهای روستایی در 1814 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و با تحقق گازرسانی به روستاهای مذکور این آمار به 94 درصد ارتقاء خواهد یافت.

وی افزود: باتوجه به برنامه‌های دردست اقدام ، پیش‌بینی می‌شود که درسال جاری حدود 200 روستا گازدار شوند که زمینه بر‌خورداری 12 هزار مشترک گاز بخش روستایی را در پی خواهد داشت.

حسینی یادآور شد: همچنین در سال‌جاری پیش‌بینی می‌شود از  دو شهر در دست اقدام  یک شهر آن گازدار شود و 13 هزار مشترک جدید در بخش شهری اضافه و در بخش واحدهای تولیدی و صنعتی با گازدار نمودن 250 واحد زمینه جایگزینی بیش از 35 هزار مترمکعب گاز طبیعی با سوخت مایع فراهم گردد.

سرپرست گاز استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: درحال حاضر در استان کرمانشاه  

6/99 درصد خانوارهای شهری با گازرسانی به 30 شهر و 84 درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به 1814 روستا بعلاوه  2916 واحد تولیدی و صنعتی  و 74 جایگاه  CNG و 18 شهرک صنعتی با مجموع 656  هزار مشترک و مصرف روزانه 15 میلیون مترمکعب ، مصرف کننده گاز طبیعی در استان هستند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان