//
کدخبر: ۳۵۹۴۰۶ //
مدیر‌کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی استانداری کرمانشاه:

تاکنون ۲۸۰۰۰ نامه مکتوب مردمی دریافت کرده‌ایم/ مردم برای بیان مشکلاتشان به رئیس جمهور با سامانه سامد تماس بگیرند

مدیر‌کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۸۰۰۰ نامه مکتوب مردمی خطاب به رئیس جمهور دریافت کرده‌ایم.


تاکنون ۲۸۰۰۰ نامه مکتوب مردمی دریافت کرده‌ایم/ مردم برای بیان مشکلاتشان به رئیس جمهور با سامانه سامد تماس بگیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی درگفتگویی‌با فرتاک‌نیوز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ عصر  امروز(۲۳ تیر‌ماه) ۲۸۰۰۰ نامه مردمی با موضوع بیان مشکلات مردم خطاب به رئیس جمهور دریافت کرده‌ایم.

مدیر‌کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه افزود: با توجه به پیشبرد دولت الکترونیک سامانه مردم و دولت (سامد) با شماره ۱۱۱ آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم استان و اعلام آن به رئیس جمهور است و در این زمینه یکهزار و ۱۲۶ کاربر آماده در دو شیفت کاری صبح و عصر آماده شنیدن صحبت‌های مردم و جمع‌آوری و اعلام آن به رئیس جمهور هستند.

مدیر‌کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی گفت: هر چند سعیمان اینست که با دولت الکترونیک همراه باشیم و مشکلات مردم را از طریق این سامانه به رئیس جمهور اعلام نماییم اما دست رد به سینه کسی نخواهیم زد و نامه‌های مردم را هم دریافت خواهیم کرد اما جهت سهولت کار و تسریع در روند پاسخگویی، مردم مشکلات خود را با سامانه سامد  با شماره ۱۱۱ در میان بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۲۹ دستگاه اجرایی نیز با برپایی میز خدمت و با حضور نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در این زمینه فعالیت می‌کنند که مردم شریف استان می‌توانند مشکلات خود را به آنان اعلام نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان