//
کدخبر: ۳۵۷۵۴۹ //

ورزش برای فعالیت های فراغتی کارکنان شهرداری سمنان

فعالیت های ورزشی کارکنان شهرداری سمنان مورد توجه بیشتر قرار می گیرد .

ورزش برای فعالیت های فراغتی کارکنان شهرداری سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم ملکدار معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی شهرداری سمنان در حاشیه نشست کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر سمنان در گفتگو با خبرنگار فرتاک نیوز گفت : با تاکید بر اینکه مهمترین عامل یا اهرم اصلی کاهش یا افزایش بهره وری هر سازمانی، منابع انسانی آن است گفت : امروز کارکنان سازمان ها و بخصوص پرسنل شهرداری سمنان ، روزانه اوقات فراغت چندانی ندارند و علیرغم میل باطنی و به دلیل مشغله زیاد و نبود وقت و نیز کمبود امکانات و کمی توجه به علائق آنان ، ورزش و فعالیت های بدنی جایگاه با اهمیتی در اوقات فراغت آنان ندارد که می بایست این مهم را مورد توجه قرار داد . 

ملکدار افزود : انجام فعالیت های اداری و کار با رایانه و اتوماسیون های اداری ، کارکنان را هرچه بیشتر به کار با رایانه سوق می دهد که در نهایت فقر حرکتی بیشتر را در کارکنان ایجاد می کند.

وی به تشکیل کمیته برنامه ریزی اوقات فراغت در شهرداری سمنان اشاره کرد و اظهار داشت : ورزش و فعالیت بدنی به عنوان یکی از فعالیت های فراغتی نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان داشته و علاوه بر افزایش سبب کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و بد خلقی و افزایش در خوش خلقی یاسلامت روانی و احساسات در ارتباط با مراجعان و شهروندان می شود . که یکی از موارد مهم دستور کار این کمیته ، برنامه ریزی در خصوص انجام فعالیت های ورزشی در اوقات فراغت کارکنان است . 

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی شهرداری سمنان خاطر نشان کرد : توجه به اوقات فراغت بر اساس فعالیت بدنی نقش بالقوه ای در احراز نشاط و شادی در کارکنان داشته و انگیزه آنان را برای ادامه کار و رسیدن به اهداف شخصی و سازمانی بهبود می بخشد.

خبرنگار:علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان